Moederkaart, sleutelhanger en SIM-kaart

Mijn simkaart geeft na plaatsing in het toestel een foutmelding

Wanneer uw toestel een foutmelding geeft na het plaatsen van de DekaMobiel simkaart en/of het invoeren van de pincode, betreft het waarschijnlijk een ‘sim-lock’. Dit betekent dat het toestel alleen simkaarten accepteert van de provider waarbij het toestel werd aangeschaft.

Neem in dit geval contact op met de klantenservice van uw vorige provider of leverancier van uw mobiele toestel. Zij beschikken over een code om het toestel sim-lockvrij te maken. Wanneer uw toestel ouder is dan één jaar, is deze procedure kosteloos.

Indien u geen verbinding krijgt of een foutmelding in meerdere (simlockvrije) toestellen, dan kan de simkaart defect zijn. Neem in dit geval contact op via het contactformulier of stuur een email naar helpdesk@dekamobiel.nl.

.

Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.