gebakservice

Geen e-mailbevestiging

Welke actie moet ik ondernemen als ik geen e-mailbevestiging heb ontvangen van mijn bestelling?

U ontvangt pas een bevestiging per e-mail als u in de stap ‘controle’ op ‘bestellen’ heeft geklikt. Op uw beeldscherm verschijnt dan direct een bevestiging. Indien u daarna geen bevestiging per e-mail heeft ontvangen kan dat diverse oorzaken hebben.

  • Het door u ingevulde e-mailadres klopt niet; controleer na het inloggen in de stap ‘controle’ of het daar getoonde e-mailadres correct is, zo niet dan wijzigt u deze direct. Als u inlogt en bij ‘bestelhistorie’ kijkt zal uw bestelling wel in het overzicht staan.
  • Uw bestelling is niet goed bij ons aangekomen: log in en kijk bij ‘bestelhistorie’ of uw bestelling erbij staat. Is dit niet het geval dat moet u opnieuw bestellen.
  • Uw postbus is te groot waardoor e-mailberichten niet (direct) in uw postbus komen. Als u inlogt en bij ‘bestelhistorie’ kijkt zal uw bestelling wel in het overzicht staan.

 

Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.