Er staan nog geen producten op je lijst Ga naar Boodschappen om producten toe te voegen aan je lijst
0
Deze week gratis M&M's & Friends

Extra's bij je Kerstboodschappen!

Deze week ontvang je bij jouw online bestelling gratis M&M's & Friends!

Je hebt bijna korting!

Bij een bestelling vanaf € 70,- ontvang je € 1,- korting op de bezorgkosten!

Bekijk snel ons assortiment voor jouw voorraadkast

Deka Mobiel - Bellen, sms-en & betaalde sms-diensten
De enige prepaid met gratis belminuten, SMS-jes of MB's bij de boodschappen

Vragen over bellen, sms'en & betaalde sms-diensten

Hoe meld ik mij af voor betaalde sms-diensten?

Ga naar www.payinfo.nl en controleer of er diensten actief zijn op jouw nummer. Als je wilt kan je je ook meteen afmelden voor de betreffende dienst.

In ‘Mijn DekaMobiel’ onder het tabblad ’Instellingen & Zelfservice’ kan je ‘Blokkeren betaalde SMS diensten’ op AAN zetten. Als je dit doet dan zullen er geen SMS diensten meer ondersteund worden door jouw sim. Het verdient ook de aanbeveling om de dienst ook daadwerkelijk stop te zetten bij de aanbieder. Let wel: je blokkeert met deze instelling ALLE betaalde SMS diensten.

Hoe kan ik achterhalen welke dienst mij berichten stuurt?

Elk bericht dat wordt verstuurd namens een sms-dienst heeft een afzender. Deze kan e terugvinden in het bericht dat is verstuurd. Vaak betreft het een viercijferige ‘shortcode’. Voor meer informatie over sms-diensten verwijzen wij je naar: www.smsgedragscode.nl.

De Autoriteit Consument & Markt (ACM), de toezichthouder op de Nederlandse post- en telecommunicatiemarkt, heeft een website waar je een klacht kunt indienen tegen aanbieders van betaalde sms-diensten. Kijk voor meer informatie op www.spamklacht.nl.

Als ik doorschakelen aanzet dan gaat mijn voicemail uit. Hoe zit dat?

Omdat voicemail ook een doorschakeling is kan je niet naar nog een ander nummer doorschakelen. Er zijn 3 mogelijkheden:

 

  1. Voicemail staat aan; er is geen andere doorschakeling mogelijk.
  2. Voicemail staat uit; je kunt er voor kiezen om naar een ander nummer door te schakelen. 
  3. Voicemail staat uit; doorschakeling staat uit.

Ik heb een doorschakelnummer ingevoerd maar de doorschakeling werkt niet?

Waarschijnlijk heb je alleen het nummer ingevoerd. Voor goed gebruik, dien je ook de doorschakeling te activeren.

Je kunt de doorschakeling activeren door onder de tab ‘Instellingen & Zelfservice’ in ‘Mijn DekaMobiel’, ‘Doorschakeling’ aan te zetten.

DekaMarkt maakt gebruik van cookies
Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.