Wanneer gelden aanbiedingen voor mijn online bestelling?

De aanbiedingen gelden op het moment van bezorging, dus niet op het tijdstip waarop je bestelt. Voorbeeld: Maak je een bestelling op een donderag en kies je je een bezorgmoment op de maandag in de volgende week, dan gelden de aanbiedingen van de volgende week. Maak dus een bewuste keuze voor het aflevermoment dat je bestelt. Verplaats je jouw bestelling naar een ander aflevermoment? Houd er dan rekening mee dat de aanbieding verandert of vervalt. 

Zijn de prijzen van de producten gelijk aan die in de winkel?

Ja, de prijzen op dekamarkt.nl zijn gelijk als de prijzen in de winkels.

Kan er een nieuw artikel worden opgenomen?

Je mist je favoriete product in ons assortiment? Neem gerust contact met ons op via ons contactformulier.  Wij vragen je hier bij aan te geven om welk artikel (smaak, soort, verpakking, inhoud etc.) het gaat en bij welke DekaMarkt jij jouw boodschappen doet. Wij brengen jouw verzoek dan onder de aandacht van onze afdeling inkoop voor onderzoek. Je ontvangt van ons echter geen schriftelijke reactie. Wij adviseren je onze winkelschappen in de gaten te houden of wij jouw product hebben opgenomen.

Is de kwaliteit van mijn online bestelde producten hetzelfde als in de winkel?

Ja, wij verzamelen jouw online bestelde boodschappen in ons Digital Fulfilment Center waar dezelfde kwaliteitseisen gelden als in onze winkels.

Heeft brood een productiedatum of een THT-datum?

De dagverse broden worden geleverd uit onze eigen bakkerij. Deze krijgen een productiedatum mee en zullen dus altijd dagvers bij jou worden afgeleverd.
We hebben ook producten in ons assortiment met een THT (ten minste houdbaar tot)- datum. Dit geldt bijvoorbeeld voor de luxe koeken uit ons bakkerij. Dit staat altijd vermeld op onze producten.

Waarom verandert het assortiment zodra ik start met mijn online bestelling?

Als je onze website bezoekt dan tonen wij ons algemene assortiment. Zodra jij inlogt (of jouw postcode invult), verandert dit. Het assortiment wordt dan gekoppeld aan een locatie. Dit is het assortiment van de winkel waar jij jouw boodschappen doet of, indien jij online wilt bestellen, het assortiment van ons Digital Fulfilment Center. Dit is een centrale locatie waar jouw online bestelling verzameld wordt. Hier hebben wij een ruim assortiment voor samengesteld, maar deze kan verschillen van ons algemene assortiment of het assortiment wat in jouw DekaMarkt beschikbaar is.    

Waarom kan ik maar een bepaald aantal pakken babyvoeding (o.a. Nutrilon, Hero etc.) bestellen/ kopen?

Om de voorraad vanuit de leverancier te garanderen, kun je maar een bepaald aantal stuks per keer aanschaffen.

Welke houdbaarheid hebben mijn versproducten?

Omdat je zelf niet de verpakking kunt kiezen, hanteren wij richtlijnen. De producten die jij online bestelt worden afgeleverd met minimaal de volgende houbaarheid:

  • Zuivel, salades en vleeswaren* zijn bij levering minimaal 5 dagen houdbaar;
  • Vers artikelen zoals vlees, groente en fruit zijn bij levering minimaal 3 dagen houdbaar;
  • Uitzonderingen op bovenstaande zijn verse pizza's, lunchsalades, stoommaaltijden, brood en vis. Deze zijn minimaal 1 dag houdbaar. 

 

*Met uitzondering van rauwe vleeswaren (o.a. filet americain, rosbief). Deze producten hebben een minimale houdbaarheid van 3 dagen. 

 

Indien er door omstandigheden niet aan bovenstaande vers garantie kan worden voldaan, informeren wij je over een gewijzigde houdbaarheidsdatum.

 

Wanneer je artikelen ontvangt die niet aan bovenstaande garantie voldoen, neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice op 088-313555. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 07.00 tot 20.00 en op zaterdag van 07.00 tot 17.00. 

 

Ik heb een voedselallergie, kan ik zien welke artikelen voor mij geschikt zijn?

Op onze website kun je onder de artikelen de productinformatie zien. Hier vind je een ingrediëntendeclaratie, de allergie-informatie en voedingswaarden.

Ik kan een artikel wel op Google vinden, maar het is niet beschikbaar op DekaMarkt.nl, hoe zit dat?

Google slaat informatie op voor een bepaalde periode. Als wij een artikel van onze website verwijderen, dan duurt het een tijdje voordat Google dit overneemt.

Om er zeker van te zijn dat een artikel bestelbaar is, adviseren wij om in te loggen op onze website of app en dan het artikel op te zoeken. Mocht het artikel dan te vinden zijn, dan is het bestelbaar in jouw regio en voor jouw filiaal.

DekaMarkt maakt gebruik van cookies
Om de website optimaal te laten functioneren maken wij gebruik van cookies.

Door op 'ik ga akkoord' te klikken, plaatsen wij de volgende cookies:

  • Functionele cookies: Deze zorgen ervoor dat de website beter functioneert.
  • Analytische cookies: Wij gebruiken analytische cookies om algemene statistieken vast te leggen zoals bezoekersaantallen. Dit is in geen geval herleidbaar tot een persoon.
  • Tracking cookies: Wij gebruiken tracking cookies om je ervaring op onze website te verbeteren. Hiermee kunnen persoonsgegevens verwerkt worden.

Als je niet akkoord gaat, plaatsen wij enkel functionele- en analytische cookies welke niet herleidbaar zijn.

Als je meer informatie wilt over cookies, bekijk dan ons cookiebeleid of klik op 'meer informatie'.