Ja, dat kan. Maak dit wel direct kenbaar aan onze bezorger, zodat hier rekening mee gehouden wordt. Er gelden namelijk extra maatregelen. Zo worden er géén emballage en/of kratten ingenomen en betalen kan alléén via Tikkie. Uiteraard blijft ook het behoud van 1,5 meter afstand van toepassing.
Vanaf 50 euro aan boodschappen word je bestelling bezorgd. Hier komen wel bezorgkosten bovenop die kunnen variëren tussen 2.95 en 4.95.
De kosten hiervan liggen tussen de €2,95 en €4,95*.
De kosten zijn afhankelijk van meerdere factoren, onder andere het moment waarop je jouw boodschappen wilt laten bezorgen.
*Soms bezorgen wij gratis! Dat gebeurt als wij daarvoor een actie opzetten. Dan hebben wij bijvoorbeeld artikelen in de aanbieding die ervoor zorgen dat de bezorgkosten vervallen.
Bij het bezorgen van jouw ongekoelde boodschappen gebruiken wij klapkratten. Hiervoor rekenen wij 5 euro per klapkrat. Deze kun je bij de (volgende) levering meegeven aan de bezorger. De bezorger verrekent het statiegeld met je order.
Lege flessen mag je ook aan onze bezorger meegeven. De bezorger zal het totaal bedrag aan statiegeld aftrekken van de order. Omdat onze bezorgers geen contant geld bij zich hebben, kan dit niet meer zijn dan het totaal bedrag van de bestelling.
Een kortingscode werkt als een digitale korting bon. Het geeft bijvoorbeeld korting op bepaalde producten of zorgt ervoor dat je bestelling gratis bezorgd wordt. Nadat je op bestellen hebt geklikt, kun je de kortingscode invoeren. Dit doe je door op de het woord kortingscode te klikken.
Zo nu en dan verspreiden wij een kortingscode. Deze kan je dan bijvoorbeeld ontvangen via jouw persoonlijke nieuwsbrief of een folder.
Als de bestelling nog niet 'in behandeling' is genomen, dan kun je jouw bestelling nog wijzigen en daarmee ook een kortingscode invoeren.
Het wijzigen van de bestelling kun je doen door naar jouw account te gaan en vervolgens naar ‘Eerdere bestellingen’. Daar kun je zien of jouw bestelling nog openstaat. Klik op ‘Bekijk bestelling’ en vervolgens op ‘Bestelling aanpassen’. De boodschappen worden teruggezet in je boodschappenlijstje. Hier kun je vervolgens jouw gewenste aanpassingen verrichten. Dus ook een kortingscode toevoegen. Klaar? Druk dan nogmaals op bestellen en je krijgt een e-mail met daarin een bevestiging van jouw wijziging.
Het kan voorkomen dat een artikel alleen in onze winkels te verkrijgen is. Ook kan het zijn dat de voorraad van een artikel opraakt en dat het artikel daarom niet te bestellen is.
Daarnaast komt het weleens voor dat een artikel ‘’tijdelijk niet leverbaar’’ is. Dit artikel wordt dan niet geleverd door de externe leverancier, waardoor ook wij het niet kunnen uitleveren.
Onze bloemen, planten en gebak zijn overigens nooit online bestelbaar. Dit komt omdat het kwetsbare producten zijn die tijdens het vervoeren gemakkelijk beschadigen. Gebak kun je wel online bestellen op www.dekagebak.nl en ophalen in de winkel.
Nee, dat hoeft niet. Ga hiervoor naar jouw account en dan naar het menu ‘’Eerdere bestellingen’’. Daar staan eerder geplaatste en geleverde bestellingen. Hier kun je producten van de vorige bestelling opnieuw (met één klik of per product) op je huidige boodschappenlijst plaatsen.
Je kunt ook producten opslaan door ze op jouw voorkeurslijst te zetten en deze vervolgens toevoegen aan jouw boodschappenlijst.
Dit houdt in dat jouw bestelde boodschappen worden afgeleverd met een goede houdbaarheid. Wij verzamelen met de grootste zorg jouw gegarandeerd goede, verse producten. Lees hier alles over onze versgarantie. Bekijken hoe wij jouw boodschappen verzamelen? Bekijk dan de video.
Indien je vragen of opmerkingen hebt over jouw bestelling, kun je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Je kunt onze klantenservice bereiken via 088- 313 5555.
Alle overige vragen en opmerkingen kun je per e-mail melden via het contactformulier op deze website. Wij doen vervolgens ons uiterste best uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.
Deze vind je terug in de Mijn DekaMarkt omgeving onder het menu ‘Eerdere bestellingen’.
Klik hier voor meer informatie over bevoorrading en over extra maatregelen voor de winkels en de bezorgservice.
Hieronder staat stap voor stap uitgelegd hoe je een bestelling op www.dekamarkt.nl plaatst:
Je ontvangt altijd een bevestiging via e-mail. Als je geen bevestiging hebt ontvangen kan het zijn dat er iets niet goed is gegaan. Neem dan contact op met de klantenservice.
Uiteraard kun je jouw bestelling wijzigen. Let erop dat er een tijdslot is. Hieronder lees je tot wanneer je een bestelling nog kunt aanpassen. Bijvoorbeeld:
Let op: Bij een bestelling voor leveren maandagochtend, is de uiterste mogelijkheid om je bestelling te wijzigen vrijdagavond 23:59.
Het wijzigen van de bestelling kun je doen door naar jouw account te gaan en vervolgens naar ‘Eerdere bestellingen’. Daar kun je zien of jouw bestelling nog openstaat. Klik op ‘Bekijk bestelling’ en vervolgens op ‘Bestelling aanpassen’. De boodschappen worden teruggezet in je boodschappenlijstje. Hier kun je jouw gewenste aanpassingen verrichten. Klaar? Druk dan op bestellen en onze shoppers zullen rekening houden met jouw aanpassing(en). Wees niet bang dat jouw boodschappen twee keer besteld worden. Als je op bestellen klikt, wordt je eerdere bestelling enkel gewijzigd. Je ontvangt een bevestiging van wijziging per e-mail.
Verschillende factoren hebben invloed op de prijs die je uiteindelijk voor jouw bestelling betaalt.
Meteen nadat je boodschappen zijn bezorgd krijg je een e-mail van ons met jouw digitale kassabon. Hierin vindt je de details van wat jij uiteindelijk hebt betaald.
Vaak gaat het om één van de volgende foutmeldingen:
Mocht je vragen hebben hierover, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice op 088-3135555.
Als je begint met het maken van jouw bestelling, selecteer je een bezorgmoment. Wij reserveren dit bezorgmoment voor 2 uur. Zodra de bestelling is bevestigd wordt het bezorgmoment definitief. Als je jouw bestelling gaat wijzigen blijft uiteraard het eerder geselecteerde bezorgmoment voor jou beschikbaar. Dit is ook de reden waarom je als eerste stap een bezorgmoment moet kiezen.
Het annuleren van de bestelling kun je doen door naar jouw account te gaan en vervolgens naar ‘Eerdere bestellingen’. Als je bestelling nog openstaat, klik dan op ‘Bekijk bestelling’ en vervolgens op ‘Bestelling annuleren’. Als je de annulering bevestigd hebt, krijg je hiervan een bevestiging opgestuurd. Zodra je bestelling in behandeling is, kun je deze niet meer annuleren.
Bij het online bestellen van je boodschappen heb je de mogelijkheid om producten op je voorkeurslijst te plaatsen. Dit doe je door op het ‘hartje’, dat getoond wordt bij ieder product, te klikken. Zo kun je jouw favoriete producten altijd terugvinden en vanuit daar nog gemakkelijker op je boodschappenlijst plaatsen. Je vindt jouw voorkeurslijst door te klikken op het ‘profiel icoontje’ naast de zoekbalk. In deze ‘Mijn DekaMarkt’ omgeving vind je direct je accountgegevens en je bestelhistorie.
Wij hebben deze gegevens nodig voor het verwerken van jouw bestelling. Zo vragen wij het afleveradres. Ook vragen wij je leeftijd. Dit in verband met de levering van tabak en alcohol. Bij bevestiging van jouw bestelling, ontvang je een e-mail. Daarvoor hebben wij jouw e-mailadres nodig. Klantgegevens worden nooit aan derden verkocht of verhuurd. Meer informatie hierover vind je in het privacy statement.
Via de zoekfunctie
Om producten te vinden via onze zoekfunctie, voer je simpelweg in de zoekbalk een woord of een deel van het woord in dat overeenstemt met het product dat je zoekt. Klik vervolgens op het vergrootglas aan de rechterkant van de zoekbalk en je krijgt een lijst met producten uit ons assortiment die overeenstemmen met jouw zoekwoord.
Via de afdelingen
Dit is de meest gebruikelijke manier om boodschappen te doen, het benadert de traditionele winkelstructuur. Je kiest een afdeling, vervolgens kies je een hoofdgroep, welke je nog kunt filteren op schap of merk.