Heb je een vraag over het betalen? Hieronder staan de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet bij? Vul dan ons contactformulier in. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met jou op.
Je kunt ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 088- 313 5555. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 07:00 tot 20:00.

 

 

 

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt jouw bestelling bij onze bezorger met PIN betalen. Het is niet mogelijk om contant te betalen.

 

Betaal ik bij online bestellen meer dan in de winkel?

De artikelen op de website hebben exact dezelfde verkoopprijs als in de winkel. Je profiteert dus ook gewoon van de actieprijzen. De enige bijkomende kosten zijn de bezorgkosten (tussen de €3,95 en €4,95) en de borg voor de kratten. De borg van €5 per krat krijg je uiteraard terug wanneer de kratten weer worden ingeleverd.

 

Let op! De dag van bezorging is bepalend voor de prijs van de artikelen, niet de dag van bestellen. Je dient dus goed rekening te houden met de looptijd van de folder (zondag tot en met zaterdag). Wanneer je op zaterdag een bestelling plaatst voor maandag gelden er dus andere actieprijzen.

Waar kan ik zien of de correctie op mijn online bestelling is verwerkt?

Na ontvangst van jouw boodschappen wordt er direct een e-mail verstuurd met een link naar jouw DekaMarkt account. In deze omgeving vind je een menu ‘Mijn Kassabonnen’ waarin al jouw kassabonnen voor online bestelde boodschappen te vinden zijn. Op deze kassabon vind je direct terug wat je besteld hebt, wat er geleverd is én wat er betaald is. Eventuele verschillen hierin worden duidelijk aangegeven. Ook vind je hier jouw retour emballage, de orderkosten, het aantal zegels en de betaalde borg voor de geleverde kratten.

Kan ik ook DekaMarkt waardebonnen/cadeaukaarten inleveren?

Ja, dat is zeker mogelijk. Indien je een waardebon hebt kun je deze voor het afrekenen overhandigen aan onze bezorger.

Indien je in bezit bent van een cadeaukaart, kun je de barcode, die op de achterkant van de kaart staat, invullen in het opmerkingenveld bij de laatste stap van het bestellen. Mocht het bedrag hoger op de kaart zijn dan je bestelling dan blijft het restant van het geld gewoon op de cadeaukaart staan. Deze kun je de volgende keer gewoon weer gebruiken. Het is ook mogelijk om de cadeaukaart door de bezorger te laten scannen.

Wat als de pin-betaling niet lukt?

Mocht de pintransactie van onze kant niet lukken (door bijvoorbeeld een storing) dan krijgt u van ons via de mail een betaalverzoek om de boodschappen via iDeal te betalen.

Ik heb te veel betaald, de bezorger heeft niet het juiste bedrag berekend, wat nu?

Onze excuses voor het ongemak. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan via 088-3135555. Op maandag t/m vrijdag van 07.00 tot 20.00 en op zaterdag van 07.00 tot 17.00.

Kan ik als particulier ook op rekening kopen?

Nee, alleen zakelijke klanten hebben bij ons de mogelijkheid om op rekening te kopen.

Ik krijg een melding dat er iets mis gaat met mijn Afterpay verzoek, wat nu?

Mocht je problemen ondervinden, kun je hier lezen wat te doen en eventueel contact opnemen met Afterpay.