Er staan nog geen producten op je lijst Ga naar Boodschappen om producten toe te voegen aan je lijst
0
Je hebt bijna korting!

Bij een bestelling vanaf € 70,- ontvang je € 1,- korting op de bezorgkosten!

Bekijk snel ons assortiment voor jouw voorraadkast

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Je kunt jouw bestelling nog wijzigen tot 24 uur van het moment van leveren/ophalen van de bestelling. Het wijzigen van de bestelling kun je door naar ‘Bestelhistorie’ te gaan. Deze vind je door te klikken op het “profielicoontje’ naast de zoekbalk.

 

Indien de bestelling de status ‘in behandeling’ heeft, is wijzigen via de orderhistorie niet meer mogelijk.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Retourneren

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Dit recht geldt alleen voor consumenten. Zakelijke klanten hebben derhalve geen herroepingsrecht. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jouw aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.

 

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als jij de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die jij tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retourneert dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen jou terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij jij uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen jou voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt getourneerd, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugbrengt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening.

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Verse producten die binnen de bedenktermijn kunnen bederven, zoals groente, fruit, vlees en vis kunnen niet geretourneerd worden. Voor andere voedingsproducten geldt dat deze na openen van de verzegeling onverkoopbaar in verband met gezondheidsbescherming. De waardevermindering is in dat geval 100%.

 

Mocht je nog vragen hebben, kun je contact opnemen met onze klantenservice via 088- 313 5555.

Wanneer is er een sprake van een overeenkomst?

Er is sprake van een overenkomst op het moment van bezorgen/ afhalen.

Moet ik producten die wekelijks op mijn boodschappenlijst staan steeds opnieuw opzoeken?

Dat hoeft niet. Je kunt jouw boodschappen opslaan door ze op jouw voorkeurslijst te plaatsen. Bij een volgende bestelling, vind je deze producten weer in jouw DekaMarkt omgeving. Daar vind je ook jouw historische bestellingen en boodschappenlijstjes die je met één klik weer opnieuw in jouw winkelwagen kunt plaatsen.

Waar vind ik mijn voorkeurslijst?

Bij het online bestellen van je boodschappen heb je de mogelijk om producten op je voorkeuslijst te plaatsen. Dit doe je door op het ‘hartje’, dat getoond wordt bij ieder product, te klikken. Zo kun je jouw favoriete producten altijd terugvinden en vanuit daar nog gemakkelijker op je boodschappenlijst plaatsen. Je vindt jouw voorkeurslijst door te klikken op het ‘profiel icoontje’ naast de zoekbalk. In deze ‘Mijn DekaMarkt’  omgeving vind je direct je accountgegevens en je bestelhistorie.

 

Wat houdt jullie versgarantie in?

Dit houdt in dat jouw bestelde boodschappen worden afgeleverd met een goede houdbaarheid. Wij verzamelen met de grootste zorg jouw gegarandeerd goede, verse producten. Lees hier alles over onze versgarantie. Bekijken hoe wij jouw boodschappen verzamelen? Bekijk dan de video

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?

Je krijgt direct na het bevestigen van je bestelling een bevestigingse-mail op het door jouw opgegeven e-mailadres. Hierin staan de bestelde artikelen en het afhaalmoment. Tevens kun je jouw orders ook terugvinden in de orderhistorie.

Mijn account is geblokkeerd, hoe kan dat?

Om misbruik van jouw account te voorkomen, is er een maximum aantal foute invoeren van het wachtwoord geoorloofd. Indien dit maximum is overschreven, wordt het account tijdelijk geblokkeerd. Mocht het account per abuis geblokkeerd zijn, kun je hierover contact opnemen met onze klantenservice.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Klik op de knop ‘Inloggen/registreren’. Klik daar op 'Wachtwoord vergeten?' en volg de stappen in het scherm.

Voordat ik kan bestellen worden een aantal persoonlijke gegevens van mij gevraagd. Waarom is dat?

Wij hebben deze gegevens nodig voor een optimaal functioneren van de online winkel en website. Klantgegevens worden dus nooit aan derden verkocht of verhuurd. Meer informatie hierover vind je in het privacystatement.  Je kunt jouw persoonlijke gegevens wijzigen bij ‘Accountgegevens’.

Hoe kan ik bij vragen en opmerkingen over mijn bestelling contact opnemen?

Indien je vragen of opmerkingen heb over jouw bestelling, kun je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Je kunt onze klantenservice bereiken via 088- 313 5555.

Alle overige vragen en opmerkingen kun je per e-mail melden via het contactformulier op deze website. Wij doen vervolgens ons uiterste best uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

 

Hoe vind ik mijn producten?

Via de zoekfunctie

Om producten te vinden via onze zoekfunctie, voer je simpelweg in de zoekbalk een woord of een deel van het woord in dat overeenstemt met het product dat je zoekt. Klik vervolgens op het vergrootglas aan de rechterkant van de zoekbalk en je krijgt een lijst met producten uit ons assortiment die overeenstemmen met jouw zoekwoord.

 

Via de afdelingen

Dit is de meest gebruikelijke manier om boodschappen te doen, het benadert de traditionele winkelstructuur. Je kiest een afdeling, vervolgens kies je een hoofdgroep, welke je nog kunt filteren op schap of merk.

Sommige actieartikelen welke ik bestel hebben de reguliere prijs en sommigen een doorhaalprijs

Bij artikelen met een doorhaalprijs is het een aanbieding van artikelen en is de prijs verlaagd. De artikelen waarbij een korting wordt toegepast bij een aantal stuks, wordt daadwerkelijk verrekend in het subtotaal van de winkelwagen.

De webshop berekent de totaalprijs van het aantal actieartikelen en geeft het verschil tussen de reguliere prijs en aanbiedingsprijs als korting. Onderaan de winkelwagen, onder ‘Subtotaal’ wordt jouw ‘voordeel’ verrekend.

Hoe werkt de digitale kassabon? (Enkel in regio Heemskerk)

Sinds kort is DekaMarkt gestart met het versturen van een digitale kassabon na het ontvangen van jouw online bestelde boodschappen. Dit geldt op dit moment enkel voor de regio’s Heemskerk, Beverwijk, Velsen, IJmuiden, Velserbroek, Castricum, Uitgeest, Akersloot en Egmond.

Na ontvangst van jouw boodschappen wordt er direct een e-mail verstuurd met een link naar de Mijn DekaMarkt omgeving.
In deze omgeving vind je een nieuw menu ‘Mijn Kassabonnen’ waarin al jouw kassabonnen voor online bestelde boodschappen te vinden zijn. Op deze kassabon vind je direct terug wat je besteld hebt, wat er geleverd is én wat er betaald is. Eventuele verschillen hierin worden duidelijk aangegeven. Ook vind je hier je jouw retour emballage, de orderkosten, het aantal zegels en de borg voor de geleverde kratten.

DekaMarkt maakt gebruik van cookies
Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.