Je hebt bijna korting!

Bij een bestelling vanaf € 70,- ontvang je € 1,- korting op de bezorgkosten!

Bekijk snel ons assortiment voor jouw voorraadkast

Heb je een  vraag over het bezorgen van boodschappen? Hieronder staan de meest gestelde vragen. Staat je vraag er toch niet bij? Vul dan ons contactformulier in. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
Je mag uiteraard ook altijd telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 088- 313 5555. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 07:00 tot 20:00.

 

 

 

Waarom zijn de bezorgkosten in mijn regio aangepast?

Wij zijn als DekaMarkt constant bezig om onze bezorgservice zo efficiënt en duurzaam mogelijk aan te bieden.

Hierdoor kunnen we onze bezorgkosten voor jou zo laag mogelijk houden. We hebben daarom in enkele regio’s de bezorgkosten variabel gemaakt en variëren tussen de 2,95 en 4,95, afhankelijk van jouw bezorgmoment. Uiteraard geven wij je nog steeds 1 euro korting op jouw bezorgkosten bij besteding boven de 70 euro.

In welke regio's bezorgt DekaMarkt?

Wij bezorgen al in heel veel regio's. Bekijk via de postcode checker of wij ook bij jou thuis bezorgen.

 

 

Wat zijn de bezorgkosten bij DekaMarkt?

Wij bezorgen jouw bestelling vanaf slechts 3,95 bij je thuist, tot in de keuken. Bestel je meer dan 70,-? Dan ontvang je 1,- korting op de bezorgkosten.

Wat is het minimale bestelbedrag?

Ons minimumbedrag is 50,- (exclusief statiegeld en orderkosten).

Bij een bestelling van meer dan 70,- krijg je één euro korting op de orderkosten.

Wat is de levertijd van boodschappen die besteld zijn?

DekaMarkt bezorgt de boodschappen minimaal 16 uur na het plaatsen van de bestelling. Je kunt maximaal 2 weken van te voren jouw bestelling plaatsen.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik onverhoopt niet thuis ben bij aflevering?

Als je niet thuis bent op het moment dat onze bezorger jouw boodschappen komt brengen, wordt de bestelling mee terug genomen. Wij nemen uiteraard telefonisch contact op om een nieuwe afspraak te maken. Hiervoor kunnen extra bezorgkosten in rekening worden gebracht.

Ontvang ik een track & trace code voor bezorging?

Nee, wij versturen geen track & trace code voor jouw bezorging. Jouw bestelling wordt in het door jouw tijdsvak gekozen tijdsstip geleverd. Mocht onze bezorger onverhoopt de afgesproken tijd niet halen, nemen wij telefonisch contact met je op. Als dit een probleem oplevert, zullen wij samen naar een juiste oplossing zoeken.

Door wie worden mijn bestelde boodschappen thuis bezorgd?

Wij bezorgen de bestelde boodschappen bij je thuis met onze eigen bussen en eigen bezorgers. Zo kunnen we onze service altijd garanderen.

Hoe lang van tevoren moet ik mijn bestelling plaatsen?

Tussen het tijdstip van bestellen en leveren zit altijd minimaal 24 uur. Je kunt in de meeste gevallen dus vandaag bestellen en morgen al geleverd krijgen. Als je inlogt op mijn DekaMarkt account kan je de bezorgmogelijkheden bekijken voor jou regio.

Op welke tijdstippen wordt er bezorgd?

DekaMarkt levert tussen 09:00 uur en 21:00 uur.

Over de gehele dag heb je de keuze uit verschillende orderblokken. Jouw keuze maak je kenbaar tijdens het bestellen.

Kan ik artikelen ruilen of terugbrengen?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Dit recht geldt alleen voor consumenten. Zakelijke klanten hebben derhalve geen herroepingsrecht. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jouw aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.

 

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

 

Gevolgen van de herroeping

Als jij de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die jij tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retourneert dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen jou terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij jij uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen jou voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt getourneerd, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

 

Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugbrengt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening.

 

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

 

Verse producten die binnen de bedenktermijn kunnen bederven, zoals groente, fruit, vlees en vis kunnen niet geretourneerd worden. Voor veel andere voedingsproducten geldt dat voor het beoordelen ervan het niet nodig is om ze te openen. Na het openen van de verzegeling zijn de meeste voedingsproducten onverkoopbaar in verband met gezondheidsbescherming. De waardevermindering is in dat geval 100%.

 

Mocht je nog vragen hebben, kun je contact opnemen met onze klantenservice via 088- 313 5555. 

Tot waar brengt de bezorger de boodschappen?

De bezorger brengt de boodschappen tot in de keuken. Indien je liever de boodschappen bij de deur aanneemt, is dat natuurlijk prima.

Hoe worden mijn boodschappen geleverd?

De boodschappen worden verpakt in klapkratten. Per klapkrat betaal je €5,00 statiegeld. Heb je nog klapkratten thuis van de vorige order? Dan mag je die mee geven aan de bezorger. De bezorger verrekent het statiegeld met je order.

Wat als een product niet op voorraad is?

We doen ons uiterste best om de bestelling compleet te maken. Mocht er onverhoopt een artikel ontbreken, dan brengen we deze uiteraard niet in rekening. BIj het plaatsen van de order kun je aangeven of je wenst dat wij contact met je opnemen als een artikel ontbreekt.

Hoe blijven mijn artikelen vers en gekoeld?

Alle verse producten, die gekoeld moeten worden, vervoeren wij in koelboxen en worden gekoeld met koelelementen. Diepvries artikelen worden nog extra gekoeld door middel van droogijs. Overige verse producten, die niet gekoeld moeten worden, worden uiteraard niet in een koelbox vervoerd.

Waar lever ik lege flessen in?

Lege flessen mag je aan onze bezorger meegeven. De bezorger zal het totaal bedrag aan statiegeld aftrekken van het totaal bedrag. Omdat onze bezorgers geen contant geld bij ziht hebben kan dit niet meer zijn dan het totaal bedrag van de bestelling.

Hoe kan ik lege kratten retourneren?

We bieden twee opties om de klapkratten in te leveren.

 

Eén laatste bestelling plaatsen.

Je kunt de kratten inleveren bij de chauffeur bij een volgende bestelling.

 

De kratten inleveren bij een DekaMarkt in de buurt.

Je kunt de lege kratten bij de servicebalie in elk willekeurige DekaMarkt inleveren. Je krijgt dan direct je geld retour.

Moet ik mij legitimeren als ik alcohol, tabak of medicijnen laat bezorgen?

Wanneer een bestelling alcoholhoudende dranken, tabak en/of medicijnen bevat, wordt deze alleen afgegeven aan iemand die 18 jaar of ouder is. Indien er twijfel is, of er niemand aanwezig is die ouder is dan 18 jaar, zal onze bezorger deze producten weer retour nemen.

Wat als de bezorger niet binnen de afgesproken tijden komt?

Als onze bezorger onverhoopt de afgesproken tijd niet haalt, zullen wij je telefonisch op de hoogte stellen. Als dit een probleem oplevert, zullen wij samen naar een juiste oplossing zoeken.

Wat als ik te laat ben voor mijn bestelling of niet thuis ben?

Mocht je onverhoopt niet thuis zijn om de bestelling aan te nemen, dan vragen wij je dit van tevoren kenbaar te maken bij onze klantenservice. Onze klantenservice is te bereiken via 088- 313 5555.

Ik wil mijn bestelling wijzigen. Wat moet ik doen?

Het is mogelijk om je bestelling zelf maximaal 24 uur voor het moment van bezorgen/ophalen te wijzigen. Dit wil zeggen dat als je ingelogd bent, zelf nog producten kunt toevoegen of verwijderen.

Wat moet ik doen als ik een opmerking heb over jullie versgarantie?

Als je zelf boodschappen doet beoordeel je zelf je producten. Met een online bestelling geef je dit uit handen. Daarom geven wij jou een versgarantie. Jouw bestelde boodschappen verzamelen wij dan ook met de grootste zorg zodat je gegarandeerd goede, verse producten thuisbezorgd krijgt. Mocht er onverhoopt een geleverd artikel zijn, die niet aan onze versgarantie voldoet, dan lossen wij dit graag op. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of via 088- 313 5555.

DekaMarkt maakt gebruik van cookies
Om de website optimaal te laten functioneren maken wij gebruik van cookies.

Door op 'ik ga akkoord' te klikken, plaatsen wij de volgende cookies:

  • Functionele cookies: Deze zorgen ervoor dat de website beter functioneert.
  • Analytische cookies: Wij gebruiken analytische cookies om algemene statistieken vast te leggen zoals bezoekersaantallen. Dit is in geen geval herleidbaar tot een persoon.
  • Tracking cookies: Wij gebruiken tracking cookies om je ervaring op onze website te verbeteren. Hiermee kunnen persoonsgegevens verwerkt worden.

Als je niet akkoord gaat, plaatsen wij enkel functionele- en analytische cookies welke niet herleidbaar zijn.

Als je meer informatie wilt over cookies, bekijk dan ons cookiebeleid of klik op 'meer informatie'.