Bij hoeveel boodschappen ontvang ik een kraskaartje?

Je ontvangt één kraskaart voor iedere €15,00 aan boodschappen* die je bij DekaMarkt besteedt. Ook ontvang je een kraskaartje bij wekelijks wisselende actieartikelen.

 

* Tabak, sterk alcoholische dranken, geneesmiddelen, babyvoeding tot 6 maanden, boeken, telefoonkaarten, postzegels, cadeaubonnen en statiegeld uitgezonderd.

Tot wanneer ontvang ik kraskaarten?

Je ontvangt de kraskaarten van zondag 09 juni tot en met zaterdag 20 juli 2019. Je kunt het kraskaartje online activeren tot en met woensdag 24 juli 2019.

Op mijn kraskaart staat geen code, wat nu?

Vervelend! Soms gaat er wat verkeerd tijdens het drukken. Ga met je kraskaart naar de servicebalie van jouw DekaMarkt filiaal. Je ontvangt daar een nieuwe kraskaart.

Ik heb geen kraskaart ontvangen bij mijn online bestelling, wat nu?

Zijn er geen kraskaarten meegeleverd bij jouw bestelling? Neem contact op met de klantenservice van DekaMarkt via het contactformulier of neem telefonisch contact op via 088-313 5555.

Waarom moet ik mijn gegevens invullen om mee te doen?

Deze gegevens hebben wij nodig om te zorgen dat de prijs uiteindelijk ook bij jou terecht komt. Zonder deze gegevens kan de prijs niet naar je verzonden worden.

Hoe ontvang ik mijn prijs?

Alle prijswinnaars ontvangen per e-mail bericht. Je ontvangt de prijs per post. Bij de grotere prijzen, zal er van tevoren een bezorgafspraak gemaakt worden. De hoofdprijs en de 70 seconden gratis winkelen worden in de betreffende winkels uitgereikt. Hiervoor wordt in overleg een afspraak gemaakt.

Kan ik verder iets met mijn kraskaart?

Of je nu een prijs hebt gewonnen met je kraskaart of niet, iedereen kan de kraskaart in de winkel inleveren en ontvangt dan 20% korting op een 1 De Beste artikel naar keuze (1 product per kaartje, de korting wordt verleend op het duurste 1 de Beste artikel op de bon). LET OP: de producten van Slagers Beste zijn uitgesloten bij deze actie. Hierop wordt dus géén korting verleend.
De kassamedewerker neemt de gebruikte kaartjes in, deze zijn slechts één keer te gebruiken. Je kunt de kaartjes inleveren tegen korting op onze huismerkproducten van 1 De Beste tot en met zaterdag 27 juli 2019.
Het is geen probleem om in één keer meerdere kraskaarten in te leveren. De korting wordt verleend op het duurste 1 de Beste product, vervolgens op het één na duurste product, etc. (1x korting per 1 de Beste product). Bij tien 1 de Beste producten en vijf ingeleverde kraskaarten, wordt dus 20% korting gegeven op de vijf duurste 1 de Beste artikelen.

Hoe maak ik kans op de hoofdprijs?

Als je geen prijs hebt gewonnen met jouw kraskaart, speel je alsnog mee voor de hoofdprijs. Deze prijs wordt aan het einde van de actie (op donderdag 25 juli 2019) getrokken uit alle deelnemende kraskaarten.

Ik heb een prijs gewonnen, maar ik heb hier geen bevestiging van ontvangen per mail, wat nu?

Als je een prijs wint, ontvang je altijd een bevestigingsmail. Controleer daarom goed je mailbox. Misschien staat het in de spambox? Indien er echt geen mail is verstuurd, neem dan contact op met de klantenservice van DekaMarkt via het contactformulier of neem telefonisch contact op via 088-313 5555.

Ik heb mijn prijs niet ontvangen, wat nu?

Neem even contact op met de klantenservice van DekaMarkt. Zij helpen je graag verder. Je kunt de klantenservice van DekaMarkt bereiken via het contactformulier of telefonisch via 088-313 5555.

Ontvang ik ook kraskaarten bij mijn online bestellingen?

Jazeker, ook als je jouw boodschappen laat thuisbezorgen ontvang je hierbij kraskaarten.

Als iemand voor mij in de rij bij de kassa zijn of haar kraskaart(en) niet hoeft, mag ik deze dan?

Het is voor de kassamedewerkers van DekaMarkt niet toegestaan kaarten door te geven aan de volgende klant.

Ik heb geen kraskaart ontvangen, wat nu?

Is de kassamedewerker een keertje vergeten een kraskaart mee te geven? Kan gebeuren, ga dan met je kassabon naar de servicebalie. Je ontvangt dan alsnog de kraskaarten.

Mijn code werkt niet, wat nu?

Vervelend dat de code niet werkt. Kan het zijn dat er een typefout is gemaakt? Zo niet, ga dan met de code naar de servicebalie van jouw DekaMarkt. Je ontvangt dan een nieuwe code.

Hoe zie ik wat ik gewonnen heb?

Om te winnen moet je jouw kraskaart activeren op www.dekamarkt.nl/krasenwin. Na het invullen van de gevraagde gegevens, zie je direct of je gewonnen hebt en welke prijs je wint.

Ik heb een taart gewonnen, wat nu?

Winnaars van een taart ontvangen in hun bevestigingsmail een unieke bestelcode. Deze code moet worden gebruikt voor het bestellen van de taart via dekamarkt.nl/slagroomtaart. Je kunt de taart bestellen op het moment dat het het beste uitkomt en afhalen in het filiaal naar keuze. Het is niet mogelijk om de taart bij online bestellingen te laten bezorgen. Elke code geeft recht op één DekaMarkt 70 jaar slagroomtaart. Na gebruik van de code wordt deze geblokkeerd en is niet nogmaals bruikbaar. Bestellen kan uiterlijk tot 1 september 2019. Daarna is de taart niet meer beschikbaar.

Kan ik mijn kraskaart ook bij online boodschappen voor korting op 1 De Beste artikelen gebruiken?

Ja, Dit is mogelijk. Aan de voordeur wordt de kraskaart door de bezorger ingenomen, zodat de wincode na inlevering niet meer op de actiepagina kan worden ingevuld. Uitsluitend originele en onbeschadigde kraskaarten kunnen worden ingeleverd/gebruikt en geven recht op voornoemde korting.

Ik heb een prijs gewonnen, maar ontvang liever geld, kan dit?

Nee, het is niet mogelijk de gewonnen prijs in te wisselen voor geld of andere prijzen.

Ik heb een prijs gewonnen, maar mijn adresgegevens kloppen niet, wat nu?

Kloppen je adresgegevens niet? Neem dan snel even contact op met de klantenservice van DekaMarkt via het contactformulier of neem telefonisch contact op via 088-313 5555.

DekaMarkt maakt gebruik van cookies
Om de website optimaal te laten functioneren maken wij gebruik van cookies.

Door op 'ik ga akkoord' te klikken, plaatsen wij de volgende cookies:

  • Functionele cookies: Deze zorgen ervoor dat de website beter functioneert.
  • Analytische cookies: Wij gebruiken analytische cookies om algemene statistieken vast te leggen zoals bezoekersaantallen. Dit is in geen geval herleidbaar tot een persoon.
  • Tracking cookies: Wij gebruiken tracking cookies om je ervaring op onze website te verbeteren. Hiermee kunnen persoonsgegevens verwerkt worden.

Als je niet akkoord gaat, plaatsen wij enkel functionele- en analytische cookies welke niet herleidbaar zijn.

Als je meer informatie wilt over cookies, bekijk dan ons cookiebeleid of klik op 'meer informatie'.