Je hebt bijna korting!

 

Bij een bestelling vanaf € 70,- ontvang je € 1,- korting op de bezorgkosten!

Bekijk snel ons assortiment voor jouw voorraadkast

Wanneer gelden aanbiedingen voor mijn online bestelling?

De aanbiedingen gelden op het moment van bezorging of afhalen, dus niet op het tijdstip waarop je bestelt. Kies daarom een gunstig aflevermoment voordat je bestelt. Als je inlogt, dan zie je ook meteen de aanbiedingen van dat moment. Verplaats je jouw bestelling naar een ander aflevermoment? Houd er dan rekening mee dat de aanbieding verandert of vervalt.

Zijn de prijzen van de producten gelijk aan die in de winkel?

Ja, de prijzen op dekamarkt.nl zijn gelijk als de prijzen in de winkels.

Waarom kan ik maar een bepaald aantal pakken babyvoeding (o.a. Nutrilon, Hero etc.) bestellen/ kopen?

Als je (meerdere varianten van) het product drie keer toevoegt aan je boodschappenlijstje, dan wordt de korting automatisch verrekend.

Als de korting niet verrekend wordt, betekent dit meestal dat (een variant van) het product niet in de actie meeloopt. Selecteer dan een ander (variant van) product.  Is dit niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice op 088-3135555. Op maandag t/m vrijdag van 07.00 tot 20.00 en op zaterdag van 07.00 tot 17.00.

Kan er een nieuw artikel worden opgenomen?

Je mist je favoriete product in ons assortiment? Neem gerust contact met ons op via ons contactformulier.  Wij vragen je hier bij aan te geven om welk artikel (smaak, soort, verpakking, inhoud etc.) het gaat en bij welke DekaMarkt jij jouw boodschappen doet. Wij brengen jouw verzoek dan onder de aandacht van onze afdeling inkoop voor onderzoek. Je ontvangt van ons echter geen schriftelijke reactie. Wij adviseren je onze winkelschappen in de gaten te houden of wij jouw product hebben opgenomen.

Welke houdbaarheid hebben mijn versproducten?

Omdat je zelf niet de verpakking kunt kiezen, hanteren wij richtlijnen. De producten die jij online bestelt worden afgeleverd met minimaal de volgende houbaarheid:
- Zuivel, lunch salades en vleeswaren zijn bij levering minimaal 5 dagen houdbaar;
- vers artikelen zoals vlees, groente en fruit zijn bij levering minimaal 3 dagen houdbaar;
- uitzonderingen op bovenstaande zijn verse pizza’s, maaltijdsalades, stoommaaltijden, brood, gebak en vis. Deze zijn minimaal 1 dag houdbaar.

*Indien er door omstandigheden niet aan bovenstaande vers garantie kan worden voldaan, informeren wij je over een gewijzigde houdbaarheidsdatum.

 

Wanneer je artikelen ontvangt die niet aan bovenstaande garantie voldoen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn kortingscode wordt niet verwerkt, wat moet ik doen?

Vaak gaat het om één van de volgende foutmeldingen:

1. Deze kortingscode is onbekend.
Misschien is de code niet juist overgenomen of bevat deze een tikfout. Probeer dan nogmaals de code in te tikken. Soms wordt de letter O met het cijfer 0 verwisseld.

 

  1. De korting is niet verwerkt.

Dan voldoet de bestelling niet aan de gestelde voorwaarden. Sommige codes zijn bijvoorbeeld alleen geldig bij een minimale bestelwaarde of bij specifieke artikelen.

Mocht je vragen hebben hierover, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice op 088-3135555.

Ik kan een artikel wel op Google vinden, maar het is niet beschikbaar op DekaMarkt.nl, hoe zit dat?

Google slaat informatie op voor een bepaalde periode. Als wij een artikel van onze website verwijderen, dan duurt het een tijdje voordat Google dit overneemt.

Om er zeker van te zijn dat een artikel bestelbaar is, adviseren wij om in te loggen op onze website of app en dan het artikel op te zoeken. Mocht het artikel dan te vinden zijn, dan is het bestelbaar in jouw regio en voor jouw filiaal.

Is de kwaliteit van mijn online bestelde producten hetzelfde als in de winkel?

Ja, want wij verzamelen jouw online bestelde boodschappen gewoon in een filiaal in de buurt. Het online assortiment bestaat dus uit dezelfde producten, waarvoor dezelfde kwaliteitseisen gelden als in de winkel.

Hoe bestel ik bijvoorbeeld een 2+1 gratis aanbieding online?

Als je (meerdere varianten van) het product drie keer toevoegt aan je boodschappenlijstje, dan wordt de korting automatisch verrekend.

Als de korting niet verrekend wordt, betekent dit meestal dat (een variant van) het product niet in de actie meeloopt. Selecteer dan een ander (variant van) product.  Is dit niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice op 088-3135555. Op maandag t/m vrijdag van 07.00 tot 20.00 en op zaterdag van 07.00 tot 17.00.

Ik heb een voedselallergie, kan ik zien welke artikelen voor mij geschikt zijn?

Op onze website kun je onder de artikelen de productinformatie zien. Hier vind je een ingrediëntendeclaratie, de allergie-informatie en voedingswaarden.

Heeft brood een productiedatum of een THT-datum?

De dagverse broden worden geleverd uit onze eigen bakkerij. Deze krijgen een productiedatum mee en zullen dus altijd dagvers bij jou worden afgeleverd.
We hebben ook producten in ons assortiment met een THT (ten minste houdbaar tot)- datum. Dit geldt bijvoorbeeld voor de luxe koeken uit ons bakkerij. Dit staat altijd vermeld op onze producten.

 

Wij proberen altijd jouw bestelde boodschappen af te leveren met een goede houdbaarheid en kwaliteit. Indien er door omstandigheden niet aan de juiste houdbaarheid kan worden voldaan, dan informeren wij je van te voren altijd over een gewijzigde houdbaarheidsdatum. Daarnaast geven wij versgarantie. Lees hier alles over onze versgarantie. Mocht er onverhoopt een geleverd artikel zijn, die niet aan onze versgarantie voldoet, dan kunt u altijdcontact opnemen via ons contactformulier of telefonisch via 088- 313 5555.

Wat is een actiecode en hoe werkt het?

Een kortingscode werkt als een digitale kortingsbon. Het geeft bijvoorbeeld korting op bepaalde producten of zorgt ervoor dat je bestelling gratis thuisbezorgd wordt. Deze kun je invoeren op het moment dat je de bestelling bevestigd.

 

Wij activeren zo nu en dan een kortingscode en deze kan je bijvoorbeeld ontvangen via jouw persoonlijke nieuwsbrief of een folder.

Ik ben een kortingscode vergeten in te voeren, kan dat alsnog?

Als de bestelling nog niet 'in behandeling' is genomen, dan kun je jouw bestelling nog wijzigen en daarmee ook een actiecode invoeren.


Het wijzigen van de bestelling kun je doen door naar jouw DekaMarkt omgeving te gaan en vervolgens naar ‘Eerdere bestellingen’. Daar kun je zien of jouw bestelling nog openstaat. Klik op ‘Bekijk bestelling’ en vervolgens en wijzig vervolgens op ‘Bestelling aanpassen’. De boodschappen worden teruggezet in je boodschappenlijstje. Hier kun je vervolgens jouw gewenste aanpassingen verrichten. Dus ook een actiecode toevoegen. Klaar? Druk dan nogmaals op bestellen en je krijgt een e-mail met daarin een bevestiging van jouw wijziging.

DekaMarkt maakt gebruik van cookies
Om de website optimaal te laten functioneren maken wij gebruik van cookies.

Door op 'ik ga akkoord' te klikken, plaatsen wij de volgende cookies:

  • Functionele cookies: Deze zorgen ervoor dat de website beter functioneert.
  • Analytische cookies: Wij gebruiken analytische cookies om algemene statistieken vast te leggen zoals bezoekersaantallen. Dit is in geen geval herleidbaar tot een persoon.
  • Tracking cookies: Wij gebruiken tracking cookies om je ervaring op onze website te verbeteren. Hiermee kunnen persoonsgegevens verwerkt worden.

Als je niet akkoord gaat, plaatsen wij enkel functionele- en analytische cookies welke niet herleidbaar zijn.

Als je meer informatie wilt over cookies, bekijk dan ons cookiebeleid of klik op 'meer informatie'.