Kerst met Christmas Crackers

Extra's bij je Kerstboodschappen!

Deze week ontvang je bij jouw online bestelling gratis Christmas Crackers!

Je hebt bijna korting!

 

Bij een bestelling vanaf € 70,- ontvang je € 1,- korting op de bezorgkosten!

Bekijk snel ons assortiment voor jouw voorraadkast

Waarom wordt mijn actiecode niet verwerkt?

Vaak gaat het om één van de volgende foutmeldingen:

1. Deze kortingscode is onbekend.
Misschien is de code niet juist overgenomen of bevat deze een tikfout. Probeer dan nogmaals de code in te tikken. Soms wordt de letter O met het cijfer 0 verwisseld.

 

  1. De korting is niet verwerkt.

Dan voldoet de bestelling niet aan de gestelde voorwaarden. Sommige codes zijn bijvoorbeeld alleen geldig bij een minimale bestelwaarde of bij specifieke artikelen.

Mocht je vragen hebben hierover, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice op 088-3135555.

Ik ben een actiecode vergeten in te voeren, kan ik dit alsnog doen?

Als de bestelling nog nog niet 'in behandeling' is genomen, dan kun je jouw bestelling nog wijzigen en daarmee ook een actiecode invoeren.


Het wijzigen van de bestelling kun je doen door naar jouw DekaMarkt omgeving te gaan en vervolgens naar ‘Eerdere bestellingen’. Daar kun je zien of jouw bestelling nog openstaat. Klik op ‘Bekijk bestelling’ en vervolgens en wijzig vervolgens op ‘Bestelling aanpassen’. De boodschappen worden teruggezet in je boodschappenlijstje. Hier kun je vervolgens jouw gewenste aanpassingen verrichten. Dus ook een actiecode toevoegen. Klaar? Druk dan nogmaals op bestellen en je krijgt een e-mail met daarin een bevestiging van jouw wijziging.

Wat is een kortingscode en hoe werkt het?

Een kortingscode werkt als een digitale kortingsbon. Het geeft bijvoorbeeld korting op bepaalde producten of zorgt ervoor dat je bestelling gratis thuisbezorgd wordt. Deze kun je invoeren op het moment dat je de bestelling bevestigd.

 

Wij activeren zo nu en dan een kortingscode en deze kan je bijvoorbeeld ontvangen via jouw persoonlijke nieuwsbrief of een folder.

Bij het kiezen van een bezorgmoment krijg is een melding dat deze vol is.

Het kan voorkomen dat er tegelijkertijd voor het zelfde bezorgmoment wordt gekozen door meerdere klanten. Op het moment dat u de melding ontvangt dat deze vol is, dan is net de maximale capaciteit bereikt. U kunt dan voor een ander bezorgmoment kiezen.

Wat is het minimale bestelbedrag?

Vanaf 50 euro aan boodschappen word je bestelling bezorgd. Hier komen wel bezorgkosten bovenop die kunnen variëren tussen 3.95 en 4.95. Bestel je boven de 70 euro, dan ontvang je 1 euro korting op je bezorgkosten.

Wil je weten wat de bezorgkosten zijn voor jouw bezorggebied? Log in op dekamarkt.nl, bekijk de bezorgmomenten en zie direct wat het voor jou kost.

Überhaupt weten  of we in jouw regio bezorgen? Op onze bezorgpagina kun je jouw postcode opgeven en direct zien of we bij jou bezorgen.

Kan ik mijn bestelling dezelfde dag geleverd krijgen?

Dat is helaas niet mogelijk. Je bestelt altijd minimaal een dag van tevoren.

Kan ik een bezorg- of afhaalmoment reserveren?

Als je begint met het maken van jouw bestelling, selecteer je een bezorgmoment. Wij reserveren dit bezorgmoment voor 2 uur. Zodra de bestelling is bevestigd wordt het bezorgmoment definitief voor jou vastgelegd. Als je jouw bestelling gaat wijzigen blijft uiteraard het eerder geselecteerde bezorgmoment voor jou beschikbaar.

Waarom zijn sommige producten ‘’niet online bestelbaar’?

Dit betekent dat je een artikel niet online kunt bestellen en dat dit artikel alleen in de winkel te verkrijgen is.


Zo komt het weleens voor dat de voorraad van een bepaald artikel opraakt en het artikel niet meer online te bestellen is.

 

Onze bloemen, planten en gebak zijn overigens nooit online bestelbaar. Dit komt omdat het kwetsbare producten zijn die tijdens het vervoeren gemakkelijk beschadigen. Gebak kun je wel online bestellen op www.dekagebak.nl en ophalen in de winkel

 

Waarom worden deze producten dan op de website getoond? Klanten die hun boodschappen in de winkel halen, kunnen zo vooraf het volledige assortiment bekijken.  

Waar kan ik een klacht melden over een artikel of bestelling?

Je kunt klachten melden via het contactformulier of telefonisch via 088- 313 5555.

Als u producten hebt ontvangen die niet aan de juiste kwaliteit voldoen, dan vragen wij je dit binnen zeven dagen na levering te melden.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Het annuleren van de bestelling kun je doen door naar jouw DekaMarkt omgeving te gaan en vervolgens naar ‘Eerdere bestellingen’. Daar kun je zien of jouw bestelling nog openstaat. Klik op ‘Bekijk bestelling’ en vervolgens op ‘Bestelling annuleren’. Als je de annulering bevestigd hebt, krijg je hiervan een bevestiging opgestuurd.

 

Tot wanneer kan ik mijn bestelling nog annuleren?

 

Indien de bestelling de status ‘in behandeling’ heeft, is annuleren via de orderhistorie niet meer mogelijk.

 

Is jouw bezorgmoment vanaf 16:00 uur? Dan kun je jouw bestelling de dag ervoor tot 23:59 uur annuleren.

 

Is jouw bezorgmoment tussen 09:00 en 16:00 uur? Dan kun je jouw bestelling tot 24 uur van te voren annuleren.

 

Wil je jouw pick-up bestelling annuleren? Dan kan dit tot 6 uur voordat je jouw boodschappen op haalt bij het door jouw geselecteerde pick-up-point.

Hoe kan ik mijn bezorgmoment of ophaalmoment wijzigen?

Het wijzigen van het bezorg- of ophaalmoment kun je doen door naar jouw DekaMarkt omgeving te gaan en vervolgens naar ‘Eerdere bestellingen’. Daar kun je zien of jouw bestelling nog openstaat. Klik op ‘Bekijk bestelling’ en vervolgens op ‘Bestelling aanpassen’. De boodschappen worden teruggezet in je boodschappenlijstje. Druk nogmaals op bestellen. In het overzicht ‘Jouw bestelling’ kun je o.a. het bezorgmoment aanpassen door op de desbetreffende  link te klikken. In het scherm dat volgt kun je een keuze maken uit de nog beschikbare bezorg- en afhaalmomenten.

 

Wees niet bang dat jouw boodschappen twee keer besteld worden. Als je op bestellen klikt, wordt je eerdere bestelling enkel gewijzigd.  Je ontvangt een nieuwe orderbevestiging per e-mail.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Het wijzigen van de bestelling kun je doen door naar jouw DekaMarkt omgeving te gaan en vervolgens naar ‘Eerdere bestellingen’. Daar kun je zien of jouw bestelling nog openstaat. Klik op ‘Bekijk bestelling’ en vervolgens op ‘Bestelling aanpassen’. De boodschappen worden teruggezet in je boodschappenlijstje. Hier kun je jouw gewenste aanpassingen verrichten. Klaar? Druk dan op bestellen en onze bezorgers zullen rekening houden met jouw aanpassingen(en).  Wees niet bang dat jouw boodschappen twee keer besteld worden. Als je op bestellen klikt, wordt je eerdere bestelling enkel gewijzigd.   Je ontvangt een nieuwe orderbevestiging per e-mail.

 

Indien de bestelling de status ‘in behandeling’ heeft, is wijzigen via de orderhistorie niet meer mogelijk.

 

Waarom staan er producten op mijn boodschappenlijst onder ‘niet leverbaar’?

Als er producten onder niet leverbaar staan betekent dit dat deze op dit moment niet beschikbaar zijn om bij jou thuis af te leveren. Het kan voorkomen dat als u een later bezorgmoment kiest, het artikel wel leverbaar is. 

 

We doen natuurlijk ons uiterste best om alle artikelen altijd op voorraad te hebben. Het kan echter voorkomen dat de voorraad opraakt, bijvoorbeeld omdat klanten onverwachts veel of  tegelijk bestellen. 

Waarom staan er producten op mijn boodschappenlijst onder ‘zoek en vind’?

Vanuit zowel de app als de website kun je zoektermen of ingrediënten op jouw boodschappenlijst zetten. Deze moet je nog omzetten naar een product zodat we weten wat we precies bij je thuis moeten bezorgen.

Hoe werkt het bestellen?

Boodschappen bestellen bij DekaMarkt is gemakkelijk en snel.

 

Wij adviseren je om éérst in te loggen met jouw e-mailadres en wachtwoord en om rechts bovenin te kiezen voor online bestellen. Je komt vervolgens in een scherm waar je kunt kiezen of je jouw boodschappen wilt ophalen bij een van onze Pick-Up-Points of dat je deze thuis bezorgd wilt hebben. Je kunt hier direct jouw gewenste tijdsstip selecteren waarop je jouw boodschappen wilt laten bezorgen of ophalen. Ook handig is dat je nu direct de aanbiedingen ziet die op het door jou gekozen pick-up- of bezorgmoment geldig zijn. Voor afhaal- en bezorgmomenten die verder in de toekomst liggen dan twee weken, kunnen op dit moment geen aanbiedingen worden getoond. Nadat je jouw artikelen op ‘jouw boodschappenlijst ’ hebt gezet, kun je  de bestelling voltooien door op 'bestellen' te klikken.

 

Hieronder staat stap voor stap uitgelegd hoe je een bestelling op www.dekamarkt.nl plaatst:

  1. Ga naar www.dekamarkt.nl
  2. Log in met jouw e-mailadres en wachtwoord door op het poppetje rechtsboven te klikken en daarna op aanmelden te klikken.
  3. Klik op 'Online bestellen' rechtsboven en kies hierna wat voor bestellen, welke datum en in welk tijdsblok je de  boodschappen wilt ontvangen.
  4. Selecteer al jouw producten en zet deze op je boodschappenlijst.
  5. Artikelen in je lijst kun je nog verwijderen of verhogen door het – (min) of  + (plus) teken te gebruiken
  6. Het minimum bestelbedrag voor thuisbezorging is €50, voor een Pick Up Point bestelling geldt geen minimum bestelbedrag
  7. Als je alle boodschappen op jouw lijst hebt gezet kun je de bestelling afronden. Controleer nog even of er termen op jouw lijstje staan die nog omgezet moeten worden naar een product. Dit doe je door op 'Zoek op dit product ' te klikken waarna je de beste suggesties voor dit product ziet. Als je een artikel wilt verwijderen, klik je op het kruisje achter het artikel in jouw lijst.
  8. Klik nu op 'Bestellen'
  9. - Controleer jouw bestelling in het volgende scherm en klik op 'Bestellen'

    - In dit scherm controleer je of alle informatie met betrekking tot tijdsstip, datum en  eventueel locatie van het Pick- Up-Point klopt. Vink de algemene voorwaarden aan en klik op Bestelling plaatsen. Nu wordt jouw bestelling definitief verstuurd.

    - Je ontvangt altijd een bevestiging via e-mail.

Na bevestiging is het altijd mogelijk jouw bestelling nog te wijzigen. Voor een bestelling die thuisbezorgd wordt kan dit tot 16- of 24 uur (afhankelijk van het geselecteerde bezorgmoment) voordat de boodschappen bij jou bezorgd worden. Voor een pick-up bestelling kan dit tot 6 uur voordat je de boodschappen gaat ophalen. Meer weten of het wijzigen van de bestelling? Bekijk de veel gestelde vragen hoe de bestelling te wijzigen.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, bij het plaasten van jouw order ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Hierin vind je alle informatie over je bestelling. Wil je nog iets wijzigen? Dit kan tot 24 voor jouw gekozen bezorgmoment. Zodra jouw wijziging hebt bevestigd, ontvang je een nieuwe orderbevestiging.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Worden jouw boodschappen na 16:00 bezorgd? Dan kun je jouw bestelling de dag ervoor tot 23:59 uur wijzigen.

 

Is jouw bezorgmoment tussen 09:00 en 16:00 uur? Dan kun je jouw bestelling tot 24 uur van te voren wijzigen.

 

Wil je jouw pick-up bestelling wijzigen? Dan kan dit tot 6 uur voordat je jouw boodschappen op haalt bij het door jouw geselecteerde pick-up-point.

 

Het wijzigen van de bestelling kun je doen door naar jouw DekaMarkt omgeving te gaan en vervolgens naar ‘Eerdere bestellingen’. Daar kun je zien of jouw bestelling nog openstaat. Klik op ‘Bekijk bestelling’ en vervolgens op ‘Bestelling aanpassen’. De boodschappen worden teruggezet in je boodschappenlijstje. Hier kun je jouw gewenste aanpassingen verrichten. Klaar? Druk dan op bestellen en onze bezorgers zullen rekening houden met jouw aanpassingen(en).  Wees niet bang dat jouw boodschappen twee keer besteld worden. Als je op bestellen klikt, wordt je eerdere bestelling enkel gewijzigd.   Je ontvangt een nieuwe orderbevestiging per e-mail.

 

Indien de bestelling de status ‘in behandeling’ heeft, is wijzigen via de orderhistorie niet meer mogelijk.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Retourneren

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Dit recht geldt alleen voor consumenten. Zakelijke klanten hebben derhalve geen herroepingsrecht. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jouw aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.

 

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als jij de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die jij tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retourneert dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen jou terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij jij uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen jou voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt getourneerd, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugbrengt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening.

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Verse producten die binnen de bedenktermijn kunnen bederven, zoals groente, fruit, vlees en vis kunnen niet geretourneerd worden. Voor veel andere voedingsproducten geldt dat voor het beoordelen ervan het niet nodig is om ze te openen. Na het openen van de verzegeling zijn de meeste voedingsproducten onverkoopbaar in verband met gezondheidsbescherming. De waardevermindering is in dat geval 100%.

 

Mocht je nog vragen hebben, kun je contact opnemen met onze klantenservice via 088- 313 5555.

Wanneer is er een sprake van een overeenkomst?

Er is sprake van een overeenkomst op het moment van bezorgen/ afhalen.

Moet ik producten die wekelijks op mijn boodschappenlijst staan steeds opnieuw opzoeken?

Dat hoeft niet. Je gaat hiervoor naar jouw DekaMarkt omgeving en dan naar het menu ‘’Eerdere bestellingen’’. Daar staan eerder geplaatste en geleverde bestellingen. Hier kun je producten van de vorige bestelling opnieuw (met één klik, of per product) op je huidige boodschappenlijst plaatsen.

 

Je kunt ook producten opslaan door ze op jouw voorkeurslijst te zetten en deze vervolgens toevoegen aan jouw boodschappenlijst.

Waar vind ik mijn voorkeurslijst?

Bij het online bestellen van je boodschappen heb je de mogelijkheid om producten op je voorkeuslijst te plaatsen. Dit doe je door op het ‘hartje’, dat getoond wordt bij ieder product, te klikken. Zo kun je jouw favoriete producten altijd terugvinden en vanuit daar nog gemakkelijker op je boodschappenlijst plaatsen. Je vindt jouw voorkeurslijst door te klikken op het ‘profiel icoontje’ naast de zoekbalk. In deze ‘Mijn DekaMarkt’  omgeving vind je direct je accountgegevens en je bestelhistorie.

 

Wat houdt jullie versgarantie in?

Dit houdt in dat jouw bestelde boodschappen worden afgeleverd met een goede houdbaarheid. Wij verzamelen met de grootste zorg jouw gegarandeerd goede, verse producten. Lees hier alles over onze versgarantie. Bekijken hoe wij jouw boodschappen verzamelen? Bekijk dan de video

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?

Je krijgt direct na het bevestigen van je bestelling een bevestigingse-mail op het door jouw opgegeven e-mailadres. Hierin staan de bestelde artikelen en het bezorg-,  of afhaalmoment. Tevens kun je jouw orders ook terugvinden in de orderhistorie.

Mijn account is geblokkeerd, hoe kan dat?

Om misbruik van jouw account te voorkomen, is er een maximum aantal foute invoeren van het wachtwoord geoorloofd. Indien dit maximum is overschreven, wordt het account tijdelijk geblokkeerd. Mocht het account per abuis geblokkeerd zijn, kun je hierover contact opnemen met onze klantenservice.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Klik op de knop ‘Inloggen/registreren’. Klik daar op 'Wachtwoord vergeten?' en volg de stappen in het scherm.

Voordat ik kan bestellen worden een aantal persoonlijke gegevens van mij gevraagd. Waarom is dat?

Wij hebben deze gegevens nodig voor een optimaal functioneren van de online winkel en website. Zo vragen wij het afleveradres. Ook vragen wij je leeftijd. Dit in verband met de levering van tabak en alcohol. Bij bevestiging van jouw bestelling, mailen wij een bevestigingsorder. Daarvoor hebben wij jouw e-mailadres nodig. Klantgegevens worden nooit aan derden verkocht of verhuurd. Meer informatie hierover vind je in het privacystatement. Je kunt jouw persoonlijke gegevens wijzigen bij ‘Accountgegevens’.

Hoe kan ik bij vragen en opmerkingen over mijn bestelling contact opnemen?

Indien je vragen of opmerkingen heb over jouw bestelling, kun je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Je kunt onze klantenservice bereiken via 088- 313 5555.

Alle overige vragen en opmerkingen kun je per e-mail melden via het contactformulier op deze website. Wij doen vervolgens ons uiterste best uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

 

Hoe vind ik mijn producten?

Via de zoekfunctie

Om producten te vinden via onze zoekfunctie, voer je simpelweg in de zoekbalk een woord of een deel van het woord in dat overeenstemt met het product dat je zoekt. Klik vervolgens op het vergrootglas aan de rechterkant van de zoekbalk en je krijgt een lijst met producten uit ons assortiment die overeenstemmen met jouw zoekwoord.

 

Via de afdelingen

Dit is de meest gebruikelijke manier om boodschappen te doen, het benadert de traditionele winkelstructuur. Je kiest een afdeling, vervolgens kies je een hoofdgroep, welke je nog kunt filteren op schap of merk.

Waar kan ik eerdere bestellingen terugvinden?

Deze vind je terug in de Mijn DekaMarkt omgeving onder het menu ‘Eerdere bestellingen’.

 

 

Wat zijn de kosten van thuisbezorgen?

Een bestelling wordt geleverd bij een bestelwaarde vanaf 50 euro (exclusief statiegeld en servicekosten). De kosten hiervan liggen tussen de 3.95 en 4.95*.

De kosten zijn afhankelijk van meerdere factoren, onder andere het moment waarop je jouw boodschappen wilt laten bezorgen.

*Bij een bestelwaarde vanaf 70 euro, ontvang je 1 euro korting op jouw bezorging.

 

*Soms bezorgen wij gratis! Dat gebeurt als wij daarvoor een actie opzetten. Dan hebben wij bijvoorbeeld artikelen in de aanbieding die ervoor zorgen dat de bezorgkosten vervallen.  

 

Bij het bezorgen van jouw ongekoelde boodschappen gebruiken wij klapkratten. Hiervoor rekenen wij 5 euro per klapkrat. Deze kun je bij de (volgende) levering meegeven aan de bezorger. De bezorger verrekent het statiegeld met je order.
Lege flessen mag je ook aan onze bezorger meegeven. De bezorger zal het totaal bedrag aan statiegeld aftrekken van de order. Omdat onze bezorgers geen contant geld bij zich hebben, kan dit niet meer zijn dan het totaal bedrag van de bestelling.

Sommige actieartikelen welke ik bestel hebben de reguliere prijs en sommigen een doorhaalprijs

Bij artikelen met een doorhaalprijs is het een aanbieding van artikelen en is de prijs verlaagd. De artikelen waarbij een korting wordt toegepast bij een aantal stuks, wordt daadwerkelijk verrekend in het subtotaal van de winkelwagen.

De webshop berekent de totaalprijs van het aantal actieartikelen en geeft het verschil tussen de reguliere prijs en aanbiedingsprijs als korting. Onderaan de winkelwagen, onder ‘Subtotaal’ wordt jouw ‘voordeel’ verrekend.

Gelden bij wijnen de 5+1 Pick & Mix acties ook online?

Ja, wij hebben bij een aantal wijnen in ons assortiment 5+1 pick & mix staan. Bij aankoop van 6 flessen, betaal je 5 flessen. Ook online geldt deze actie. Wil je ons uitgebreide assortiment bekijken? Ga dan langs bij één van onderstaande winkels. Daar vind je 200 kwaliteitswijnen waar bij de meeste geldt: 6 halen 5 bestalen. 

  • Beverwijk - Spoorsingel 73
  • Apeldoorn - Vlijtseweg 186
  • Doetichem - Stationsstraat 44

 

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

Hoe werkt de digitale kassabon?

Na ontvangst van jouw boodschappen wordt er direct een e-mail verstuurd met een link naar de Mijn DekaMarkt omgeving.
In deze omgeving vind je een nieuw menu ‘Mijn Kassabonnen’ waarin al jouw kassabonnen voor online bestelde boodschappen te vinden zijn. Op deze kassabon vind je direct terug wat je besteld hebt, wat er geleverd is én wat er betaald is. Eventuele verschillen hierin worden duidelijk aangegeven. Ook vind je hier je jouw retour emballage, de orderkosten, het aantal zegels en de borg voor de geleverde kratten.

DekaMarkt maakt gebruik van cookies
Om de website optimaal te laten functioneren maken wij gebruik van cookies.

Door op 'ik ga akkoord' te klikken, plaatsen wij de volgende cookies:

  • Functionele cookies: Deze zorgen ervoor dat de website beter functioneert.
  • Analytische cookies: Wij gebruiken analytische cookies om algemene statistieken vast te leggen zoals bezoekersaantallen. Dit is in geen geval herleidbaar tot een persoon.
  • Tracking cookies: Wij gebruiken tracking cookies om je ervaring op onze website te verbeteren. Hiermee kunnen persoonsgegevens verwerkt worden.

Als je niet akkoord gaat, plaatsen wij enkel functionele- en analytische cookies welke niet herleidbaar zijn.

Als je meer informatie wilt over cookies, bekijk dan ons cookiebeleid of klik op 'meer informatie'.