Er staan nog geen producten op je lijst Ga naar Boodschappen om producten toe te voegen aan je lijst
0
Deze week gratis M&M's & Friends

Extra's bij je Kerstboodschappen!

Deze week ontvang je bij jouw online bestelling gratis M&M's & Friends!

Je hebt bijna korting!

Bij een bestelling vanaf € 70,- ontvang je € 1,- korting op de bezorgkosten!

Bekijk snel ons assortiment voor jouw voorraadkast

Vragen over bezorgen

Heb je een  vraag over het bestellen van boodschappen? Hieronder staan de meest gestelde vragen. Staat je vraag er toch niet bij? Vul dan ons contactformulier in. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

 

Je mag uiteraard ook altijd telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 088- 313 5555. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 07:00 tot 20:00.

In welke regio's bezorgt DekaMarkt?

Wij bezorgen al in heel veel regio's. Om te controleren of wij al jouw boodschappen bij je thuis bezorgen dan op de postcode checker.

Wat zijn de kosten van thuisbezorgen?

Bij bezorging bedragen de orderkosten €3.95. Het minimale orderbedrag bij bezorging is €35 euro en vanaf €70 krijgt je één euro korting op de servicekosten. Je betaalt dan dus slechts €2,95.

Wat is het minimale bestelbedrag?

Wij hanteren een minimumbedrag van €35,00 (exclusief statiegeld en orderkosten). Bij een bestelling van meer dan €70,00 krijg je één euro korting op de orderkosten.

Ik wil mijn bestelling wijzigen. Wat moet ik doen?

Het is mogelijk om je bestelling zelf maximaal 24 uur voor het moment van bezorgen/ophalen te wijzigen. Dit wil zeggen dat als je ingelogd bent, zelf nog producten kunt toevoegen of verwijderen.

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over de kwaliteit van de geleverde producten?

Als je niet tevreden bent over de kwaliteit van de geleverde producten, dan lossen wij dit graag op. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of via 088- 313 5555.

Wat als ik te laat ben voor mijn bestelling of niet thuis ben?

Mocht je onverhoopt niet thuis zijn om de bestelling aan te nemen, dan vragen wij je dit van tevoren kenbaar te maken bij onze klantenservice. Onze klantenservice is te bereiken via 088- 313 5555.

Wat als de bezorger niet binnen de afgesproken tijden komt?

Als onze bezorger onverhoopt de afgesproken tijd niet haalt, zullen wij je telefonisch op de hoogte stellen. Als dit een probleem oplevert, zullen wij samen naar een juiste oplossing zoeken.

Moet ik mij legitimeren als ik alcohol, tabak of medicijnen laat bezorgen?

Wanneer een bestelling alcoholhoudende dranken, tabak en/of medicijnen bevat, wordt deze alleen afgegeven aan iemand die 18 jaar of ouder is. Indien er twijfel is, of er niemand aanwezig is die ouder is dan 18 jaar, zal onze bezorger deze producten weer retour nemen.

Hoe kan ik lege kratten retourneren?

We bieden twee opties om de klapkratten in te leveren.

 

Eén laatste bestelling plaatsen.

Je kunt de kratten inleveren bij de chauffeur bij een volgende bestelling.

 

De kratten inleveren bij een DekaMarkt in de buurt.

Je kunt de lege kratten bij de servicebalie in elk willekeurige DekaMarkt inleveren. Je krijgt dan direct je geld retour.

Waar lever ik lege flessen in?

Lege flessen mag je aan onze bezorger meegeven. De bezorger zal het totaal bedrag aan statiegeld aftrekken van het totaal bedrag.

Hoe blijven mijn artikelen vers en gekoeld?

Alle verse producten, die gekoeld moeten worden, vervoeren wij in koelboxen en worden gekoeld met koelelementen. Diepvries artikelen worden nog extra gekoeld door middel van droogijs. Overige verse producten, die niet gekoeld moeten worden, worden uiteraard niet in een koelbox vervoerd.

Wat als een product niet op voorraad is?

We doen ons uiterste best om de bestelling compleet te maken. Mocht er onverhoopt een artikel ontbreken, dan brengen we deze uiteraard niet in rekening. BIj het plaatsen van de order kan je aangeven of je wenst dat wij contact met je opnemen als een artikel ontbreekt.

Hoe worden mijn boodschappen geleverd?

De boodschappen worden verpakt in klapkratten. Per klapkrat betaal je €5,00 statiegeld. Heb je nog klapkratten thuis van de vorige order? Dan mag je die mee geven aan de bezorger. De bezorger verrekent het statiegeld met je order.

Tot waar brengt de bezorger de boodschappen?

De bezorger brengt de boodschappen tot in de keuken. Indien je liever de boodschappen bij de deur aanneemt, is dat natuurlijk prima.

Kan ik artikelen ruilen of terugbrengen?

Als je binnen 14 dagen nadat de bestelling is bezorgd bepaalde producten toch niet wilt hebben, kunt u deze aan ons retourneren. Artikelen met een beperkte houdbaarheidsdatum zijn hiervan uitgesloten. Voor het retourneren van artikelen kan je contact opnemen met onze klantenservice. We zullen samen met jou naar een passende oplossing zoeken.

Op welke tijdstippen wordt er bezorgd?

DekaMarkt levert tussen 09:00 uur en 21:00 uur.

Over de gehele dag heb je de keuze uit verschillende orderblokken. Jouw keuze maak je kenbaar tijdens het bestellen.

Hoe lang van tevoren moet ik mijn bestelling plaatsen?

Tussen het tijdstip van bestellen en leveren zit altijd minimaal 24 uur. Je kunt in de meeste gevallen dus vandaag bestellen en morgen al geleverd krijgen. Als je inlogt op mijn DekaMarkt account kan je de bezorgmogelijkheden bekijken voor jou regio.

DekaMarkt maakt gebruik van cookies
Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.