Kerst met Christmas Crackers

Extra's bij je Kerstboodschappen!

Deze week ontvang je bij jouw online bestelling gratis Christmas Crackers!

Je hebt bijna korting!

 

Bij een bestelling vanaf € 70,- ontvang je € 1,- korting op de bezorgkosten!

Bekijk snel ons assortiment voor jouw voorraadkast

Heb je een vraag over het bestellen van de boodschappen voor op je werk. Hieronder staan de meest gestelde vragen. Staat je vraag er toch niet bij? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier. Je mag uiteraard ook altijd telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 088- 313 5555. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 07:00 tot 20:00 en helpen je graag.

Wat zijn de voordelen van een zakelijk account bij DekaMarkt?

DekaMarkt bezorgt jouw boodschappen gemakkelijk en snel tot aan de keuken en/of de kantine.

Selecteer jouw boodschappen uit ons ruime en verse assortiment en ontvang deze op een moment naar keuze.

 

De boodschappen betalen is bij ons nog gemakkelijker gemaakt. Je kunt ervoor kiezen om achteraf te betalen middels Afterpay of om bij onze eigen bezorger te betalen als hij/zij de boodschappen komt bezorgen.

 

Ook is het mogelijk om gebruik te maken van een vast bezorgmoment. De boodschappen altijd op hetzelfde moment ontvangen, wel zo makkelijk! Uiteraard bieden wij deze service aan tegen de reguliere lage bezorgkosten van € 3.95 en bij een bestelling van €70,- of hoger, krijg je een euro korting op de bezorgkosten. Om gebruik te maken van deze service dient jouw bedrijf minimaal 1 keer in de week bij DekaMarkt te bestellen voor minimaal €150,-.

 

Meer weten over een vast bezorgmoment? Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier.

Hoe kan ik mij registeren als zakelijke klant?

Het registeren als zakelijke klant is erg gemakkelijk en gaat op dezelfde manier als het aanmelden van een particuliere klant. Voor het aanmelden klik hier. Geef aan dat je een zakelijke gebruiker bent, vul alle gegevens in en je kunt beginnen met bestellen. Ook handig, we houden jouw bestelde boodschappen en favoriete producten bij waardoor het opnieuw plaatsen van een bestelling nog sneller en gemakkelijker kan.

In welke regio's bezorgt DekaMarkt zakelijk?

Wij bezorgen al in heel veel regio's. Weten of we ook bij jou op het werk bezorgen? Controleer direct jouw postcode middels de postcode checker.

Is er een minimale bestelbedrag voor de zakelijke markt?

Vanaf 50 euro aan boodschappen word je bestelling bezorgd. Hier komen wel bezorgkosten bovenop die kunnen variëren tussen 3.95 en 4.95. Bestel je boven de 70 euro, dan ontvang je 1 euro korting op je bezorgkosten.

Wil je weten wat de bezorgkosten zijn voor jouw bezorggebied? Log in op dekamarkt.nl, bekijk de bezorgmomenten en zie direct wat het voor jou kost.

Überhaupt weten  of we in jouw regio bezorgen? Op onze bezorgpagina kun je jouw postcode opgeven en direct zien of we bij jou bezorgen.

Op welke tijdstippen wordt er bezorgd?

DekaMarkt bezorgt boodschappen tussen 09:00 uur en 21:00 uur.

Over de gehele dag heb je de keuze uit verschillende bezorgmomenten.

Jouw bezorgmoment kies je tijdens het bestellen.

 

Ook is het mogelijk om gebruik te maken van een vast bezorgmoment. De boodschappen altijd op hetzelfde moment ontvangen, wel zo makkelijk! Uiteraard bieden wij deze service aan tegen de reguliere lage bezorgkosten van € 3.95 en bij een bestelling van €70,- of hoger, krijg je een euro korting op de bezorgkosten. Om gebruik te maken van deze service dient jouw bedrijf minimaal 1 keer in de week bij DekaMarkt te bestellen voor minimaal €150,-.

 

Meer weten over een vast bezorgmoment? Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier.

Wanneer kom ik in aanmerking voor een vast bezorgmoment om mijn boodschappen te laten bezorgen?

Het is mogelijk om een vast bezorgmoment met DekaMarkt af te spreken. De boodschappen altijd op hetzelfde moment ontvangen, wel zo makkelijk! Uiteraard bieden wij deze service aan tegen de reguliere lage bezorgkosten van € 3.95 en bij een bestelling van €70,- of hoger, krijg je een euro korting op de bezorgkosten.

 

Om gebruik te maken van deze service dient jouw bedrijf:

  • Minimaal 1 keer in de week bij DekaMarkt te bestellen.
  • Iedere week dient er voor minimaal €150,- besteld te worden.

 

Meer weten over een vast bezorgmoment? Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier

 

Wat zijn de kosten van het bezorgen van de zakelijke boodschappen?

Een bestelling wordt geleverd bij een bestelwaarde vanaf 50 euro (exclusief statiegeld en servicekosten). De kosten hiervan liggen tussen de 3.95 en 4.95*.

De kosten zijn afhankelijk van meerdere factoren, onder andere het moment waarop je jouw boodschappen wilt laten bezorgen.

*Bij een bestelwaarde vanaf 70 euro, ontvang je 1 euro korting op jouw bezorging.

 

*Soms bezorgen wij gratis! Dat gebeurt als wij daarvoor een actie opzetten. Dan hebben wij bijvoorbeeld artikelen in de aanbieding die ervoor zorgen dat de bezorgkosten vervallen.  

 

Bij het bezorgen van jouw ongekoelde boodschappen gebruiken wij klapkratten. Hiervoor rekenen wij 5 euro per klapkrat. Deze kun je bij de (volgende) levering meegeven aan de bezorger. De bezorger verrekent het statiegeld met je order.
Lege flessen mag je ook aan onze bezorger meegeven. De bezorger zal het totaal bedrag aan statiegeld aftrekken van de order. Omdat onze bezorgers geen contant geld bij zich hebben, kan dit niet meer zijn dan het totaal bedrag van de bestelling.

Ik wil mijn zakelijke bestelling wijzigen. Wat moet ik doen?

Het wijzigen van de bestelling kun je doen door naar jouw DekaMarkt omgeving te gaan en vervolgens naar ‘Eerdere bestellingen’. Daar kun je zien of jouw bestelling nog openstaat. Klik op ‘Bekijk bestelling’ en vervolgens op ‘Bestelling aanpassen’. De boodschappen worden teruggezet in je boodschappenlijstje. Hier kun je jouw gewenste aanpassingen verrichten. Klaar? Druk dan op bestellen en onze bezorgers zullen rekening houden met jouw aanpassingen(en).  Wees niet bang dat jouw boodschappen twee keer besteld worden. Als je op bestellen klikt, wordt je eerdere bestelling enkel gewijzigd.  Je ontvangt een bevestiging per e-mail van je wijziging.

 

 

Indien de bestelling de status ‘in behandeling’ heeft, is wijzigen via de orderhistorie niet meer mogelijk.

 

Worden jouw boodschappen na 16:00 bezorgd, dan kun je jouw bestelling de dag ervoor tot 23:59 uur wijzigen.

 

Is jouw bezorgmoment tussen 09:00 en 16:00 uur, dan kun je jouw bestelling tot 24 uur van te voren wijzigen.

 

Wil je jouw pick-up bestelling wijzigen? Dan kan dit tot 6 uur voordat je jouw boodschappen op haalt bij het door jouw geselecteerde pick-up-point.

Op welke manier kan ik de zakelijke boodschappen betalen bij DekaMarkt?

Je kunt als zakelijke klant kiezen voor 2 betaalmogelijkheden:

 

1) Middels PIN bij onze bezorger, op het moment dat de boodschappen bezorgd worden.

2) Achteraf betalen middels Afterpay. Na ontvangst van jouw boodschappen ontvang je van Afterpay een factuur welke je binnen een maand moet voldoen.

 

Je krijgt bij aflevering van de boodschappen altijd een digitale kassabon waarop alle producten die besteld, geleverd en betaald zijn getoond worden.

Ontvang ik een factuur na het ontvangen van mijn boodschappen?

Na elke aflevering sturen wij een digitale kassabon naar jouw e-mail adres. Deze bevat alle producten die besteld, geleverd en betaald zijn. Als je hebt aangegeven te willen betalen middels Afterpay ontvang je de digitale kassabon vanuit DekaMarkt en de factuur van Afterpay.

Staat het BTW bedrag duidelijk beschreven op de kassabon?

Ja, de BTW is uitgesplitst in hoog en laag tarief BTW op de digitale kassabon en op de eventuele factuur van AfterPay.

Wat als de bezorger niet binnen de afgesproken tijden komt?

Als onze bezorger onverhoopt de afgesproken tijd niet haalt (te vroeg, maar ook te laat), zullen wij je telefonisch op de hoogte stellen. Als dit een probleem oplevert, zullen wij samen naar een juiste oplossing zoeken.

 

Is de bezorger iets te vroeg en je bent op dat moment niet thuis, dan zal onze bezorger wachten tot het afgesproken bezorgmoment.

Hoe kan ik mijn factuuradres wijzigen?

Dit kun je doen in de Mijn DekaMarkt omgeving onder ‘Mijn gegevens’.

Hoe gaat DekaMarkt om met kwaliteit en versheid van producten?

Bij DekaMarkt staan we voor vers en kwaliteit. Daarom geven wij onze klanten een versgarantie. De producten die jij online bestelt worden afgeleverd met minimaal de volgende houdbaarheid:

 

  • Zuivel, lunch salades en vleeswaren zijn bij aflevering minimaal 5 dagen houdbaar
  • Versartikelen zoals brood, vlees, groente en fruit zijn bij aflevering minimaal 3 dagen houdbaar
  • Uitzondering op bovenstaande zijn verse pizza's, maaltijdsalades, stoommaaltijden, gebak en vis. Deze zijn minimaal 1 dag houdbaar.

 

Indien er door omstandigheden niet aan bovenstaande versgarantie kan worden voldaan, informeren wij je over een gewijzigde houdbaarheidsdatum.

 

 

Hoe lang van tevoren moet ik mijn bestelling plaatsen?

Tussen het tijdstip van bestellen en leveren zit altijd minimaal 24 uur. Je kunt in de meeste gevallen dus vandaag bestellen en morgen al geleverd krijgen. Als je inlogt op mijn DekaMarkt account kan je de bezorgmogelijkheden bekijken voor jou regio.

Hoe kan ik lege kratten retourneren?

We bieden twee opties om de klapkratten in te leveren.

 

Inleveren van de kratten bij aflevering van de bestelling.

Je kunt de kratten inleveren bij de bezorger inleveren bij een volgende bestelling.

 

De kratten inleveren bij een DekaMarkt in de buurt.

Je kunt de lege kratten bij de servicebalie in elk willekeurige DekaMarkt winkel inleveren. Je krijgt dan direct je geld retour.

Hoe blijven de artikelen vers en gekoeld?

Alle verse producten, die gekoeld moeten worden, vervoeren wij in koelboxen en worden gekoeld met koelelementen. Diepvries artikelen worden nog extra gekoeld door middel van droogijs. Overige verse producten, die niet gekoeld moeten worden, worden uiteraard niet in een koelbox vervoerd.

Wat als een product niet op voorraad is?

We doen ons uiterste best om de bestelling compleet te maken. Mocht er onverhoopt een artikel ontbreken, dan brengen we deze uiteraard niet in rekening. Bij het plaatsen van de order kan je aangeven of je wenst dat wij contact met je opnemen als een artikel ontbreekt. Wij zullen dan de dag van afleveren telefonisch contact met je opnemen.

Hoe worden de boodschappen geleverd?

De boodschappen worden verpakt in klapkratten. Per klapkrat betaal je €5,00 statiegeld. Heb je nog klapkratten van de vorige order? Dan mag je die mee geven aan de bezorger. De bezorger verrekent het statiegeld met de order.

DekaMarkt maakt gebruik van cookies
Om de website optimaal te laten functioneren maken wij gebruik van cookies.

Door op 'ik ga akkoord' te klikken, plaatsen wij de volgende cookies:

  • Functionele cookies: Deze zorgen ervoor dat de website beter functioneert.
  • Analytische cookies: Wij gebruiken analytische cookies om algemene statistieken vast te leggen zoals bezoekersaantallen. Dit is in geen geval herleidbaar tot een persoon.
  • Tracking cookies: Wij gebruiken tracking cookies om je ervaring op onze website te verbeteren. Hiermee kunnen persoonsgegevens verwerkt worden.

Als je niet akkoord gaat, plaatsen wij enkel functionele- en analytische cookies welke niet herleidbaar zijn.

Als je meer informatie wilt over cookies, bekijk dan ons cookiebeleid of klik op 'meer informatie'.