Winkelschap
Product filter

Vegetarisch

Vlees bevat onder andere eiwitten, ijzer, vitamine B1 en B12. Als je vaak of volledig vegetarisch eet, zorg er dan wel voor dat je deze voedingsstoffen binnen krijgt. Het is lastig om vlees 1 op 1 te vervangen, maar je kunt dit wel op een leuke en lekkere manier gedurende de hele dag doen. Denk bijvoorbeeld aan het ontbijt, lunch en zelfs tussendoortjes. Eieren, melk en kaas bevatten bijvoorbeeld vitamine B12. Noten bevatten vitamine B1 en volkorenbrood bevat zowel vitamine B1 als ijzer.

DekaMarkt maakt gebruik van cookies
Om de website optimaal te laten functioneren maken wij gebruik van cookies.

Door op 'ik ga akkoord' te klikken, plaatsen wij de volgende cookies:

  • Functionele cookies: Deze zorgen ervoor dat de website beter functioneert.
  • Analytische cookies: Wij gebruiken analytische cookies om algemene statistieken vast te leggen zoals bezoekersaantallen. Dit is in geen geval herleidbaar tot een persoon.
  • Tracking cookies: Wij gebruiken tracking cookies om je ervaring op onze website te verbeteren. Hiermee kunnen persoonsgegevens verwerkt worden.

Als je niet akkoord gaat, plaatsen wij enkel functionele- en analytische cookies welke niet herleidbaar zijn.

Als je meer informatie wilt over cookies, bekijk dan ons cookiebeleid of klik op 'meer informatie'.