Er staan nog geen producten op je lijst Ga naar Boodschappen om producten toe te voegen aan je lijst
0
Je hebt bijna korting!

Bij een bestelling vanaf € 70,- ontvang je € 1,- korting op de bezorgkosten!

Bekijk snel ons assortiment voor jouw voorraadkast

De meest gestelde vragen op dit moment

Ik heb geen ARTIS aandachtszegels ontvangen, wat nu?

Is de kassamedewerker een keertje vergeten zegels mee te geven? Dit kan gebeuren! Bij de servicebalie van jouw DekaMarkt kun je op vertoon van je kassabon de zegels ontvangen, welke onderaan de kassabon vermeldt staan.

Wanneer ontvang ik een ARTIS aandachtszegel?

Je ontvangt bij wekelijks wisselende actieproducten 1 of meerdere ARTIS aandachtszegels. Onderaan de kassabon staat vermeld hoeveel zegels je ontvangt. De actieproducten waar je zegels bij ontvangt vind je terug in de DekaMarkt weekfolder of bij de aanbiedingen. Je kunt de folder ook digitaal bekijken.

Tot wanneer kan ik mijn Spiegelau-glazen spaarkaart inleveren?

Je kunt jouw spaarkaarten voor gratis glazen inleveren tot en met zaterdag 24 februari 2018.

Kan ik mijn DekaMarkt cadeaukaart inleveren bij mijn online bestelling?

Ja, dat is zeker mogelijk. Je kunt de barcode, die op de achterkant van de kaart staat, invullen in het opmerkingenveld bij de laatste stap van het bestellen. Mocht het bedrag hoger op de kaart zijn dan je bestelling, dan blijft het restant van het geld gewoon op de cadeaukaart staan. Deze kan je de volgende keer gewoon weer gebruiken.

Wat moet ik doen als ik geen folder heb gekregen?

Je kunt dit melden in het dichtstbijzijnde winkel of hier doorgeven.  Voor een snelle afhandeling vragen wij jou in ieder geval de onderstaande gegevens te vermelden:

  • naam;
  • straat en huisnummer;
  • postcode en woonplaats
Tot wanneer ontvang ik ARTIS aandachtszegels?

Je ontvangt ARTIS aandachtszegels van week 7 t/m week 13 – 2018 (zondag 11 februari t/m zaterdag 13 maart 2018).

Kan ik snel een lijstje maken vanuit een eerdere boodschappenlijst?

Natuurlijk helpen we je om snel en gemakkelijk boodschappenlijstjes te maken. Je kunt jouw favoriete producten toevoegen aan jouw voorkeurslijst of gebruik maken van een eerdere bestelling. Vanuit de Mijn DekaMarkt omgeving kun je eerdere producten of bestellingen met één klik terugzetten op een nieuwe lijst, handig!

 

Kan ik met mijn bestelling sparen voor DekaMobiel belminuten?

Ben je klant van Deka Mobiel, dan kun je ook sparen voor gratis belminuten. Als je jouw Deka Mobiel klantnummer bij het bestellen opgeeft in jouw account, dan zorgen wij ervoor dat jouw belminuten bijgeschreven krijgt. Je vindt jouw Deka Mobiel klantnummer onder de barcode op de sleutelhanger van jouw Deka Mobiel. Het is een 13-cijferig nummer en begint met 2608.

Stel je vraag op Twitter
Stel je vraag op Facebook

Stuur ons een e-mail

Kan je het antwoord op jouw vraag niet vinden? Kies dan hieronder over welk onderwerp je graag contact wilt hebben en vul het contactformulier in.
Ik wil contact opnemen over:

Aanbiedingen / assortiment

Jouw vraag of opmerking*
Heeft jouw vraag of opmerking betrekking op onze bezorgservice / afhaalservice? Dan vragen wij je het ordernummer in te vullen zodat wij je snel van dienst kunnen zijn.
Aanhef*
Naam*
Straat
Huisnummer
Postcode*
Woonplaats*
Telefoonnummer*
Vul hier niets in a.u.b.

Winkels / aankopen

Jouw vraag of opmerking*
Heeft jouw vraag of opmerking betrekking op onze bezorgservice / afhaalservice? Dan vragen wij je het ordernummer in te vullen zodat wij je snel van dienst kunnen zijn.
Om welke DekaMarkt winkel gaat het?*
Aanhef*
Naam*
Straat
Huisnummer
Postcode
Woonplaats*
Telefoonnummer*
Kassabon
Vul hier niets in a.u.b.

Bezorgservice

Jouw vraag of opmerking*
Heeft jouw vraag of opmerking betrekking op onze bezorgservice? Dan vragen wij je het ordernummer in te vullen zodat wij je snel van dienst kunnen zijn.
Aanhef*
Naam*
Straat
Huisnummer
Postcode*
Woonplaats*
Telefoonnummer*
Vul hier niets in a.u.b.

Afhaalservice

Jouw vraag of opmerking*
Heeft jouw vraag of opmerking betrekking op een order van onze afhaalservice? Dan vragen wij je het ordernummer in te vullen zodat wij je snel van dienst kunnen zijn.
Aanhef*
Naam*
Straat
Huisnummer
Postcode*
Woonplaats*
Telefoonnummer*
Vul hier niets in a.u.b.

DekaMobiel

Jouw vraag of opmerking*
Aanhef*
Naam*
Straat
Huisnummer
Postcode*
Woonplaats*
Telefoonnummer*
DekaMobiel telefoonnummer*
Simkaartnummer
Barcode nummer*
Vul hier niets in a.u.b.

DekaGebak

Jouw vraag of opmerking*
Wanneer je een ordernummer hebt, vragen wij je het ordernummer in te vullen zodat wij je snel van dienst kunnen zijn.
Aanhef*
Naam*
Straat
Huisnummer
Postcode
Woonplaats*
Telefoonnummer*
Vul hier niets in a.u.b.

DekaWijnmarkt

Jouw vraag of opmerking*
Wanneer je een ordernummer hebt, vragen wij je het ordernummer in te vullen zodat wij je snel van dienst kunnen zijn.
Aanhef*
Naam*
Straat
Huisnummer
Postcode
Woonplaats*
Telefoonnummer*
Vul hier niets in a.u.b.

DekaMarkt Tefal pannen

Via dit formulier kun je jouw vraag/opmerking doorgeven.
Aanhef*
Naam*
Straatnaam*
Huisnummer*
Postcode*
Plaats*
Telefoonnummer*
Hiernaast graag een korte omschrijving van de klacht plaatsen*
*Verplichte velden. Deze gegevens hebben wij nodig voor voor een correcte afhandeling.
Vul hier niets in a.u.b.

DekaMarkt handdoekenactie Home Favourites

Via dit formulier kun je jouw vraag/opmerking doorgeven.
Aanhef*
Naam*
Straatnaam*
Huisnummer*
Postcode*
Plaats*
Telefoonnummer*
Hiernaast graag een korte omschrijving van de klacht plaatsen*
*Verplichte velden. Deze gegevens hebben wij nodig voor voor een correcte afhandeling.
Vul hier niets in a.u.b.

Overig

Jouw vraag of opmerking*
Aanhef*
Naam*
Straat
Huisnummer
Postcode
Woonplaats*
Telefoonnummer*
Vul hier niets in a.u.b.

Neem telefonisch contact met ons op

Liever telefonisch contact met onze klantenservice? Dat kan natuurlijk ook! Wij zijn op onderstaand nummer bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 07:00 - 20:00 uur.

 

088-3135555
DekaMarkt maakt gebruik van cookies
Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.