De meest gestelde vragen op dit moment

Waar vind ik informatie over de maatregelen omtrent het coronavirus?

Klik hier voor meer informatie over bevoorrading en over extra maatregelen voor de winkels en de bezorgservice.

Hoe werkt de garantie tijdens de actie?

Tijdens de looptijd van de spaaractie breng je het defecte product terug naar de winkel waar het product is aangekocht. Het is mogelijk om een vervangend item te krijgen als het artikel nog aanwezig is.

Wat zijn de bezorgkosten bij DekaMarkt?

Een bestelling wordt geleverd bij een bestelwaarde vanaf 50 euro (exclusief statiegeld en servicekosten). De kosten hiervan liggen tussen de 2.95 en 4.95*.

De kosten zijn afhankelijk van meerdere factoren, onder andere het moment waarop je jouw boodschappen wilt laten bezorgen.

 

*Soms bezorgen wij gratis! Dat gebeurt als wij daarvoor een actie opzetten. Dan hebben wij bijvoorbeeld artikelen in de aanbieding die ervoor zorgen dat de bezorgkosten vervallen.  

 

Bij het bezorgen van jouw ongekoelde boodschappen gebruiken wij klapkratten. Hiervoor rekenen wij 5 euro per klapkrat. Deze kun je bij de (volgende) levering meegeven aan de bezorger. De bezorger verrekent het statiegeld met je order.
Lege flessen mag je ook aan onze bezorger meegeven. De bezorger zal het totaal bedrag aan statiegeld aftrekken van de order. Omdat onze bezorgers geen contant geld bij zich hebben, kan dit niet meer zijn dan het totaal bedrag van de bestelling.

Wanneer kan ik de aanbiedingen van de volgende week bekijken?

De aanbiedingen voor aankomende week tonen wij elke donderdag vanaf 12.00 uur op onze site. Deze kan je vinden onder aanbiedingen.

Wat moet ik doen als ik geen folder heb gekregen?

Je kunt dit melden in het dichtstbijzijnde winkel of hier doorgeven.  Voor een snelle afhandeling vragen wij jou in ieder geval de onderstaande gegevens te vermelden:

  • naam;
  • straat en huisnummer;
  • postcode en woonplaats
Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

Je kunt je via de afmeldlink in onze nieuwsbrief afmelden. Je vindt de link waarmee je kunt uitschrijven helemaal onderaan de nieuwsbrief.

Je kunt ook een mail zenden aan onze klantenservice.

Waarom bezorgen jullie tot aan de voordeur?

Uit voorzorg voor al onze klanten en medewerkers en om verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te voorkomen bezorgen wij uw boodschappen vanaf 12 maart tot aan de voordeur en niet meer tot in de keuken. Wij hopen op uw begrip.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Het wijzigen van de bestelling kun je doen door naar jouw DekaMarkt omgeving te gaan en vervolgens naar ‘Eerdere bestellingen’. Daar kun je zien of jouw bestelling nog openstaat. Klik op ‘Bekijk bestelling’ en vervolgens op ‘Bestelling aanpassen’. De boodschappen worden teruggezet in je boodschappenlijstje. Hier kun je jouw gewenste aanpassingen verrichten. Klaar? Druk dan op bestellen en onze bezorgers zullen rekening houden met jouw aanpassingen(en).  Wees niet bang dat jouw boodschappen twee keer besteld worden. Als je op bestellen klikt, wordt je eerdere bestelling enkel gewijzigd.  Je ontvangt een bevestiging per e-mail van je wijziging.

 

Indien de bestelling de status ‘in behandeling’ heeft, is wijzigen via de orderhistorie niet meer mogelijk.

 

Bestellingen voor leveren tussen 15:00 uur en 15:00 de volgende dag kun je tot 0:00 uur. ervoor wijzigen. Bijvoorbeeld: 

  • Je bestelt voor woensdag leveren om 17:00. Deze order kun je wijzigen tot dinsdag 23:59 uur.
  • Je bestelt voor woensdag leveren om 9:00. Deze order kun je wijzigen tot maandag 23:59 uur.
Hoe werkt het online bestellen?

Boodschappen bestellen bij DekaMarkt is gemakkelijk en snel.

Wij adviseren je om éérst in te loggen met jouw e-mailadres en wachtwoord en om rechts bovenin te kiezen voor online bestellen.

Je komt vervolgens in een scherm waar je direct jouw gewenste tijdsstip selecteren waarop je jouw boodschappen wilt laten bezorgen. Ook handig is dat je nu direct de aanbiedingen ziet die op het door jou gekozen bezorgmoment geldig zijn. Voor bezorgmomenten die verder in de toekomst liggen dan twee weken, kunnen op dit moment geen aanbiedingen worden getoond. Nadat je jouw artikelen op ‘jouw boodschappenlijst ’ hebt gezet, kun je  de bestelling voltooien door op 'bestellen' te klikken.

 

Hieronder staat stap voor stap uitgelegd hoe je een bestelling op www.dekamarkt.nl plaatst:

  1. Ga naar www.dekamarkt.nl
  2. Log in met jouw e-mailadres en wachtwoord door op het poppetje rechtsboven te klikken en daarna op aanmelden te klikken.
  3. Klik op 'Online bestellen' rechtsboven en kies hierna wat voor bestellen, welke datum en in welk tijdsblok je de  boodschappen wilt ontvangen.
  4. Selecteer al jouw producten en zet deze op je boodschappenlijst.
  5. Artikelen in je lijst kun je nog verwijderen of verhogen door het – (min) of  + (plus) teken te gebruiken.
  6. Het minimum bestelbedrag voor thuisbezorging is €50.
  7. Als je alle boodschappen op jouw lijst hebt gezet kun je de bestelling afronden. Controleer nog even of er termen op jouw lijstje staan die nog omgezet moeten worden naar een product. Dit doe je door op 'Zoek op dit product ' te klikken waarna je de beste suggesties voor dit product ziet. Als je een artikel wilt verwijderen, klik je op het kruisje achter het artikel in jouw lijst.
  8. Klik nu op 'Bestellen'
  • Controleer jouw bestelling in het volgende scherm en klik op 'Bestellen'
  • In dit scherm controleer je of alle informatie met betrekking tot tijdsstip en datum klopt. Vink de algemene voorwaarden aan en klik op Bestelling plaatsen. Nu wordt jouw bestelling definitief verstuurd.
  • Je ontvangt altijd een bevestiging via e-mail.

 

  1. Na bevestiging is het altijd mogelijk jouw bestelling nog te wijzigen. Voor een bestelling die thuisbezorgd wordt kan dit tot 16- of 24 uur (afhankelijk van het geselecteerde bezorgmoment) voordat de boodschappen bij jou bezorgd worden. Meer weten of het wijzigen van de bestelling? Bekijk de veel gestelde vragen hoe de bestelling te wijzigen.
Wat zijn de openingstijden van de winkels

De openingstijden vind je in het onderdeel winkels van deze site. Uiteraard staan de openingstijden ook op de deuren van de winkel.

Kan ik mijn DekaMarkt cadeaukaart inleveren bij mijn online bestelling?

Ja, dat is zeker mogelijk. Je kunt de barcode, die op de achterkant van de kaart staat, invullen in het opmerkingenveld bij de laatste stap van het bestellen. Mocht het bedrag hoger op de kaart zijn dan je bestelling, dan blijft het restant van het geld gewoon op de cadeaukaart staan. Deze kan je de volgende keer gewoon weer gebruiken.

Tijdelijk minder bereikbaar

In verband met het coronavirus is onze klantenservice minder goed bereikbaar. Voor informatie over de actuele situatie kun je kijken op https://www.dekamarkt.nl/extra-maatregelen. Heb je een vraag? Vul dan ons contactformulier op deze pagina in of neem contact op via onderstaand telefoonnummer.

088-3135555

Stuur ons een e-mail

Kan je het antwoord op jouw vraag niet vinden? Kies dan hieronder over welk onderwerp je graag contact wilt hebben en vul het contactformulier in.
Ik wil contact opnemen over:

Aanbiedingen / assortiment

*
*
*
*
*
*
*
*
Vul hier niets in a.u.b.

Winkels / aankopen

*
*
*
*
*
*
*
Vul hier niets in a.u.b.

Bezorgservice

*
*
*
*
*
*
*
Vul hier niets in a.u.b.

DekaMobiel

*
*
*
*
*
*
*
*
*
Vul hier niets in a.u.b.

DekaGebak

*
*
*
*
*
*
Vul hier niets in a.u.b.

DekaMarkt ARTIS actie

Via dit formulier kun je jouw vraag/opmerking doorgeven.
*
*
*
*
*
*
*
*
*Verplichte velden. Deze gegevens hebben wij nodig voor voor een correcte afhandeling.
Vul hier niets in a.u.b.

Overig

*
*
*
*
*
*
Vul hier niets in a.u.b.

Ons webcare team staat voor je klaar

twitter
facebook