Ga naar de hoofdinhoud

De meest gestelde vragen op dit moment

Wanneer zijn de bezorgkosten gratis?

Gratis bezorging van je boodschappen? Bijna wekelijks bezorgen we gratis bij het bestellen van een actieproduct. Voorheen was het moment van bestellen bepalend voor de gratis levering. Dit is aangepast. De datum van je gekozen bezorgmoment, is bepalend. Net zoals dat ook voor onze aanbiedingen het geval is.

Tip: Elke donderdag komen de aanbiedingen voor volgende week online te staan.

Waarom bezorgen jullie tot aan de voordeur?

Uit voorzorg voor al onze klanten en medewerkers en om verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te voorkomen bezorgen wij uw boodschappen vanaf 12 maart tot aan de voordeur en niet meer tot in de keuken. Wij hopen op uw begrip.

Wat zijn de bezorgkosten bij DekaMarkt?

Een bestelling wordt geleverd bij een bestelwaarde vanaf 50 euro (exclusief statiegeld en servicekosten). De kosten hiervan liggen tussen de 2.95 en 4.95*.

De kosten zijn afhankelijk van meerdere factoren, onder andere het moment waarop je jouw boodschappen wilt laten bezorgen.

*Soms bezorgen wij gratis! Dat gebeurt als wij daarvoor een actie opzetten. Dan hebben wij bijvoorbeeld artikelen in de aanbieding die ervoor zorgen dat de bezorgkosten vervallen.

Bij het bezorgen van jouw ongekoelde boodschappen gebruiken wij klapkratten. Hiervoor rekenen wij 5 euro per klapkrat. Deze kun je bij de (volgende) levering meegeven aan de bezorger. De bezorger verrekent het statiegeld met je order.
Lege flessen mag je ook aan onze bezorger meegeven. De bezorger zal het totaal bedrag aan statiegeld aftrekken van de order. Omdat onze bezorgers geen contant geld bij zich hebben, kan dit niet meer zijn dan het totaal bedrag van de bestelling.

Wanneer kan ik de aanbiedingen van de volgende week bekijken?

De aanbiedingen voor aankomende week tonen wij elke donderdag vanaf 12.00 uur op onze site. Deze kan je vinden onder aanbiedingen.

Hoe werkt het online bestellen?

  1. Klik rechtsboven op "Inloggen", en log in of maak een nieuw account aan
  2. Klik rechtsboven op het bezorgbus icoontje
  3. Kies een bezorgmoment en klik op verder winkelen
  4. Voeg de producten die je wilt laten bezorgen toe aan jouw winkelmand door op de + knop te klikken.
  • De producten die je toevoegt kun je nog verwijderen door op het prullenbakje te klikken
  • Als je de hoeveelheid van een product wilt verhogen of verminderen klik je op de + of - knop
  • Het minimum bestelbedrag voor thuisbezorging is €50

5. Klaar met het vullen van jouw winkelmand? Rond je bestelling dan af door in je winkelmand op       "Bestellen" te klikken.

6. Controleer jouw bestelling in het volgende scherm, accepteer de algemene voorwaarden en klik       op "Bevestig bestelling"

7. Je ontvangt altijd een bevestiging via e-mail.

Als je geen bevestiging hebt ontvangen per e-mail kan het zijn dat er iets niet goed is gegaan. Neem dan contact op met de klantenservice.

Na bevestiging kun je jouw bestelling nog wijzigen. Bekijk in de veelgestelde vragen hoe en tot wanneer je een bestelling kunt wijzigen.

Wat moet ik doen als ik geen folder heb gekregen?

Je kunt dit melden in het dichtstbijzijnde winkel of in het contactformulier van de klantenservice doorgeven.  Voor een snelle afhandeling vragen wij jou in ieder geval de onderstaande gegevens te vermelden:

  • naam;
  • straat en huisnummer;
  • postcode en woonplaats
Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

Je kunt je via de afmeldlink in onze nieuwsbrief afmelden. Je vindt de link waarmee je kunt uitschrijven helemaal onderaan de nieuwsbrief.

Je kunt ook een mail zenden aan onze klantenservice.

Waarom kan ik geen slijterij artikelen bestellen?

Sinds 1 juli is de nieuwe Alcoholwet ingegaan en daarmee sterke drank niet meer verkijgbaar online. In onze winkels met een slijterij afdeling, is het wel mogelijk sterke dranken te verkopen.

Waar vind ik informatie over de maatregelen omtrent het coronavirus?

Klik hier voor meer informatie over bevoorrading en over extra maatregelen voor de winkels en de bezorgservice.

Hoe werkt de garantie tijdens de actie?

Tijdens de looptijd van de spaaractie breng je het defecte product terug naar de winkel waar het product is aangekocht. Het is mogelijk om een vervangend item te krijgen als het artikel nog aanwezig is.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Op de website:

  • Log in met jouw DekaMarkt account
  • Ga naar “Eerdere bestellingen” in jouw account
  • Klik op “Bekijk bestelling”
  • Klik op “Bestelling aanpassen”
  • De boodschappen worden nu teruggezet in jouw winkelmand. Je kunt nu producten aanvullen en eventueel het bezorgmoment wijzigen.
  • Ben je klaar met wijzigen? Klik dan op “Bestelling aanpassen” in jouw winkelmand.
  • Klik hierna op “Bevestig bestelling”. Pas na deze laatste stap is jouw bestelling definitief gewijzigd.
  • Je ontvangt een bevestiging per e-mail van jouw wijziging.

Let op, als jouw bestelling de status ‘In behandeling’ heeft kun je deze helaas niet meer wijzigen.

Op de app:

  • Log in met jouw DekaMarkt account
  • Ga naar “Eerdere bestellingen” in jouw account
  • Klik op “Bestelling aanpassen”
  • De boodschappen worden nu teruggezet in jouw winkelmand. Je kunt nu producten aanvullen en eventueel het bezorgmoment wijzigen.
  • Ben je klaar met wijzigen? Klik dan op “Bestelling aanpassen”
  • Klik hierna op “Bevestig bestelling”. Pas na deze laatste stap is jouw bestelling definitief gewijzigd.
  • Je ontvangt een bevestiging per e-mail van jouw wijziging.
Tot wanneer kan ik mijn bestelling wijzigen?

We hanteren een uiterst tijdstip voor het wijzigen van jouw bestelling. Hiervoor geldt:

  • Heb je een bestelling met een bezorgmoment tot 15:00 uur? Deze kun je wijzigen tot 2 dagen ervoor 23:59 uur.
  • Heb je een bestelling met een bezorgmoment vanaf 15:00 uur? Deze kun je wijzigen tot de dag ervoor 23:59 uur.

Uitzondering:

  • Heb je een bestelling op maandag tot 15:00 uur? Deze kun je wijzigen tot vrijdag 23:59 uur.

Wat zijn de openingstijden van de winkels

De openingstijden vind je in het onderdeel winkels van deze site. Uiteraard staan de openingstijden ook op de deuren van de winkel.

Kan ik mijn DekaMarkt cadeaukaart inleveren bij mijn online bestelling?

Ja, dat is zeker mogelijk. Je kunt de barcode, die op de achterkant van de kaart staat, invullen bij de laatste stap van het bestellen. Doe dit bij de vraag 'Heb je een cadeaukaart?' voordat je op "Bevestig bestelling" klikt.

Mocht het bedrag hoger op de kaart zijn dan je bestelling, dan blijft het restant van het geld gewoon op de cadeaukaart staan. Deze kan je de volgende keer gewoon weer gebruiken.

Direct contact met klantenservice

Heb je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Neem dan direct contact op met onze klantenservice via whatsapp, e-mail, telefoon of Facebook.

Openingstijden

Onze reguliere openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 07.00-22.00 uur en zaterdag van 07.00-17.00 uur via onderstaand telefoonnummer.

088-3135555

Stuur ons een e-mail

Kan je het antwoord op jouw vraag niet vinden? Kies dan hieronder over welk onderwerp je graag contact wilt hebben en vul het contactformulier in.
Ik wil contact opnemen over: