Je hebt bijna korting!

Bij een bestelling vanaf € 70,- ontvang je € 1,- korting op de bezorgkosten!

Bekijk snel ons assortiment voor jouw voorraadkast

De meest gestelde vragen op dit moment

Kan ik mijn (online bestelde) boodschappen retourneren?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Dit recht geldt alleen voor consumenten. Zakelijke klanten hebben derhalve geen herroepingsrecht. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jouw aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

 

Gevolgen van de herroeping

Als jij de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die jij tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retourneert dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen jou terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij jij uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen jou voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt getourneerd, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugbrengt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening.

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Let op, wij nemen niet alle producten terug:

- Verse producten die binnen de bedenktermijn kunnen bederven, zoals groente, fruit, vlees en vis;
- boeken, kranten, tijdschriften, gekoelde artikelen en diepvriesartikelen;
- producten waarvan de verzegeling is verbroken.Voor veel voedingsproducten geldt dat voor het beoordelen ervan het niet nodig is om ze te openen. Na het openen van de verzegeling zijn de meeste voedingsproducten onverkoopbaar in verband met gezondheidsbescherming. De waardevermindering is in dat geval 100%.

Wat zijn de bezorgkosten bij DekaMarkt?

Een bestelling wordt geleverd bij een bestelwaarde vanaf 50 euro (exclusief statiegeld en servicekosten). De kosten hiervan liggen tussen de 3.95 en 4.95*.

De kosten zijn afhankelijk van meerdere factoren, onder andere het moment waarop je jouw boodschappen wilt laten bezorgen.

*Bij een bestelwaarde vanaf 70 euro, ontvang je 1 euro korting op jouw bezorging.

 

*Soms bezorgen wij gratis! Dat gebeurt als wij daarvoor een actie opzetten. Dan hebben wij bijvoorbeeld artikelen in de aanbieding die ervoor zorgen dat de bezorgkosten vervallen.  

 

Bij het bezorgen van jouw ongekoelde boodschappen gebruiken wij klapkratten. Hiervoor rekenen wij 5 euro per klapkrat. Deze kun je bij de (volgende) levering meegeven aan de bezorger. De bezorger verrekent het statiegeld met je order.
Lege flessen mag je ook aan onze bezorger meegeven. De bezorger zal het totaal bedrag aan statiegeld aftrekken van de order. Omdat onze bezorgers geen contant geld bij zich hebben, kan dit niet meer zijn dan het totaal bedrag van de bestelling.

Ik heb een vraag over DekaMobiel

Wij hebben hier alle veel gestelde vragen voor je op een rijtje gezet. Mocht hier niet jouw vraag tussen staan, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat zijn de openingstijden van de winkels

De openingstijden vind je in het onderdeel winkels van deze site. Uiteraard staan de openingstijden ook op de deuren van de winkel.

Kan ik mijn DekaMarkt cadeaukaart inleveren bij mijn online bestelling?

Ja, dat is zeker mogelijk. Je kunt de barcode, die op de achterkant van de kaart staat, invullen in het opmerkingenveld bij de laatste stap van het bestellen. Mocht het bedrag hoger op de kaart zijn dan je bestelling, dan blijft het restant van het geld gewoon op de cadeaukaart staan. Deze kan je de volgende keer gewoon weer gebruiken.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

Je kunt je via de afmeldlink in onze nieuwsbrief afmelden. Je vindt de link waarmee je kunt uitschrijven helemaal onderaan de nieuwsbrief.

Je kunt ook een mail zenden aan onze klantenservice.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Het wijzigen van de bestelling kun je doen door naar jouw DekaMarkt omgeving te gaan en vervolgens naar ‘Eerdere bestellingen’. Daar kun je zien of jouw bestelling nog openstaat. Klik op ‘Bekijk bestelling’ en vervolgens op ‘Bestelling aanpassen’. De boodschappen worden teruggezet in je boodschappenlijstje. Hier kun je jouw gewenste aanpassingen verrichten. Klaar? Druk dan op bestellen en onze bezorgers zullen rekening houden met jouw aanpassingen(en).  Wees niet bang dat jouw boodschappen twee keer besteld worden. Als je op bestellen klikt, wordt je eerdere bestelling enkel gewijzigd.  Je ontvangt een bevestiging per e-mail van je wijziging.

 

 

Indien de bestelling de status ‘in behandeling’ heeft, is wijzigen via de orderhistorie niet meer mogelijk.

 

Worden jouw boodschappen na 16:00 bezorgd, dan kun je jouw bestelling de dag ervoor tot 23:59 uur wijzigen.

 

Is jouw bezorgmoment tussen 09:00 en 16:00 uur, dan kun je jouw bestelling tot 24 uur van te voren wijzigen.

 

Wil je jouw pick-up bestelling wijzigen? Dan kan dit tot 6 uur voordat je jouw boodschappen op haalt bij het door jouw geselecteerde pick-up-point.

Hoe werkt het online bestellen?

Boodschappen bestellen bij DekaMarkt is gemakkelijk en snel.

Wij adviseren je om éérst in te loggen met jouw e-mailadres en wachtwoord en om rechts bovenin te kiezen voor online bestellen.

Je komt vervolgens in een scherm waar je kunt kiezen of je jouw boodschappen wilt ophalen bij een van onze Pick-Up-Points of dat je deze thuis bezorgd wilt hebben. Je kunt hier direct jouw gewenste tijdsstip selecteren waarop je jouw boodschappen wilt laten bezorgen of ophalen. Ook handig is dat je nu direct de aanbiedingen ziet die op het door jou gekozen pick-up- of bezorgmoment geldig zijn. Voor afhaal- en bezorgmomenten die verder in de toekomst liggen dan twee weken, kunnen op dit moment geen aanbiedingen worden getoond. Nadat je jouw artikelen op ‘jouw boodschappenlijst ’ hebt gezet, kun je  de bestelling voltooien door op 'bestellen' te klikken.

 

Hieronder staat stap voor stap uitgelegd hoe je een bestelling op www.dekamarkt.nl plaatst:

  1. Ga naar www.dekamarkt.nl
  2. Log in met jouw e-mailadres en wachtwoord door op het poppetje rechtsboven te klikken en daarna op aanmelden te klikken.
  3. Klik op 'Online bestellen' rechtsboven en kies hierna wat voor bestellen, welke datum en in welk tijdsblok je de  boodschappen wilt ontvangen.
  4. Selecteer al jouw producten en zet deze op je boodschappenlijst.
  5. Artikelen in je lijst kun je nog verwijderen of verhogen door het – (min) of  + (plus) teken te gebruiken.
  6. Het minimum bestelbedrag voor thuisbezorging is €50, voor een Pick Up Point bestelling geldt geen minimum bestelbedrag.
  7. Als je alle boodschappen op jouw lijst hebt gezet kun je de bestelling afronden. Controleer nog even of er termen op jouw lijstje staan die nog omgezet moeten worden naar een product. Dit doe je door op 'Zoek op dit product ' te klikken waarna je de beste suggesties voor dit product ziet. Als je een artikel wilt verwijderen, klik je op het kruisje achter het artikel in jouw lijst.
  8. Klik nu op 'Bestellen'
  • Controleer jouw bestelling in het volgende scherm en klik op 'Bestellen'
  • In dit scherm controleer je of alle informatie met betrekking tot tijdsstip, datum en  eventueel locatie van het Pick- Up-Point klopt. Vink de algemene voorwaarden aan en klik op Bestelling plaatsen. Nu wordt jouw bestelling definitief verstuurd.
  • Je ontvangt altijd een bevestiging via e-mail.

 

  1. Na bevestiging is het altijd mogelijk jouw bestelling nog te wijzigen. Voor een bestelling die thuisbezorgd wordt kan dit tot 16- of 24 uur (afhankelijk van het geselecteerde bezorgmoment) voordat de boodschappen bij jou bezorgd worden. Voor een pick-up bestelling kan dit tot 6 uur voordat je de boodschappen gaat ophalen. Meer weten of het wijzigen van de bestelling? Bekijk de veel gestelde vragen hoe de bestelling te wijzigen.
Wanneer kan ik de aanbiedingen van de volgende week bekijken?

De aanbiedingen voor aankomende week tonen wij elke donderdag vanaf 12.00 uur op onze site. Deze kan je vinden onder aanbiedingen.

Wat moet ik doen als ik geen folder heb gekregen?

Je kunt dit melden in het dichtstbijzijnde winkel of hier doorgeven.  Voor een snelle afhandeling vragen wij jou in ieder geval de onderstaande gegevens te vermelden:

  • naam;
  • straat en huisnummer;
  • postcode en woonplaats
Kan ik met mijn bestelling sparen voor DekaMobiel belminuten?

Ben je klant van Deka Mobiel, dan kun je ook sparen voor gratis belminuten. Als je jouw Deka Mobiel klantnummer bij het bestellen opgeeft in jouw account, dan zorgen wij ervoor dat jouw belminuten bijgeschreven krijgt. Je vindt jouw Deka Mobiel klantnummer onder de barcode op de sleutelhanger van jouw Deka Mobiel. Het is een 13-cijferig nummer en begint met 2608.

Ons webcare team staat voor je klaar

Stel je vraag op Twitter
Stel je vraag op Facebook

Stuur ons een e-mail

Kan je het antwoord op jouw vraag niet vinden? Kies dan hieronder over welk onderwerp je graag contact wilt hebben en vul het contactformulier in.
Ik wil contact opnemen over:

Aanbiedingen / assortiment

Jouw vraag of opmerking*
Heeft jouw vraag of opmerking betrekking op onze bezorgservice / afhaalservice? Dan vragen wij je het ordernummer in te vullen zodat wij je snel van dienst kunnen zijn.
Om welke DekaMarkt winkel gaat het?*
Aanhef*
Voornaam*
Achternaam*
Straat
Huisnummer
Postcode*
Woonplaats*
Telefoonnummer*
Vul hier niets in a.u.b.

Winkels / aankopen

Jouw vraag of opmerking*
Heeft jouw vraag of opmerking betrekking op onze bezorgservice / afhaalservice? Dan vragen wij je het ordernummer in te vullen zodat wij je snel van dienst kunnen zijn.
Om welke DekaMarkt winkel gaat het?*
Aanhef*
Voornaam*
Achternaam*
Straat
Huisnummer
Postcode
Woonplaats*
Telefoonnummer*
Kassabon
Vul hier niets in a.u.b.

Bezorgservice

Jouw vraag of opmerking*
Heeft jouw vraag of opmerking betrekking op onze bezorgservice? Dan vragen wij je het ordernummer in te vullen zodat wij je snel van dienst kunnen zijn.
Aanhef*
Voornaam*
Achternaam*
Straat
Huisnummer
Postcode*
Woonplaats*
Telefoonnummer*
Vul hier niets in a.u.b.

Afhaalservice

Jouw vraag of opmerking*
Heeft jouw vraag of opmerking betrekking op een order van onze afhaalservice? Dan vragen wij je het ordernummer in te vullen zodat wij je snel van dienst kunnen zijn.
Om welke DekaMarkt winkel gaat het?*
Aanhef*
Voornaam*
Achternaam*
Straat
Huisnummer
Postcode*
Woonplaats*
Telefoonnummer*
Vul hier niets in a.u.b.

DekaMobiel

Jouw vraag of opmerking*
Aanhef*
Voornaam*
Achternaam*
Straat
Huisnummer
Postcode*
Woonplaats*
Telefoonnummer*
DekaMobiel telefoonnummer*
Simkaartnummer
Barcode nummer*
Vul hier niets in a.u.b.

DekaGebak

Jouw vraag of opmerking*
Wanneer je een ordernummer hebt, vragen wij je het ordernummer in te vullen zodat wij je snel van dienst kunnen zijn.
Aanhef*
Voornaam*
Achternaam*
Straat
Huisnummer
Postcode
Woonplaats*
Telefoonnummer*
Vul hier niets in a.u.b.

DekaMarkt Tefal pannen

Via dit formulier kun je jouw vraag/opmerking doorgeven.
Aanhef*
Naam*
Straatnaam*
Huisnummer*
Postcode*
Plaats*
Telefoonnummer*
Hiernaast graag een korte omschrijving van de klacht plaatsen*
*Verplichte velden. Deze gegevens hebben wij nodig voor voor een correcte afhandeling.
Vul hier niets in a.u.b.

DekaMarkt handdoekenactie Home Favourites

Via dit formulier kun je jouw vraag/opmerking doorgeven.
Aanhef*
Voornaam*
Achternaam*
Straatnaam*
Huisnummer*
Postcode*
Plaats*
Telefoonnummer*
Hiernaast graag een korte omschrijving van de klacht plaatsen*
*Verplichte velden. Deze gegevens hebben wij nodig voor voor een correcte afhandeling.
Vul hier niets in a.u.b.

Overig

Jouw vraag of opmerking*
Aanhef*
Voornaam*
Achternaam*
Straat
Huisnummer
Postcode
Woonplaats*
Telefoonnummer*
Vul hier niets in a.u.b.

Neem telefonisch contact met ons op

Liever telefonisch contact met onze klantenservice? Dat kan natuurlijk ook! Wij zijn op onderstaand nummer bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 07:00 - 20:00 uur en zaterdag van 07:00 - 17:00 uur.

088-3135555
DekaMarkt maakt gebruik van cookies
Om de website optimaal te laten functioneren maken wij gebruik van cookies.

Door op 'ik ga akkoord' te klikken, plaatsen wij de volgende cookies:

  • Functionele cookies: Deze zorgen ervoor dat de website beter functioneert.
  • Analytische cookies: Wij gebruiken analytische cookies om algemene statistieken vast te leggen zoals bezoekersaantallen. Dit is in geen geval herleidbaar tot een persoon.
  • Tracking cookies: Wij gebruiken tracking cookies om je ervaring op onze website te verbeteren. Hiermee kunnen persoonsgegevens verwerkt worden.

Als je niet akkoord gaat, plaatsen wij enkel functionele- en analytische cookies welke niet herleidbaar zijn.

Als je meer informatie wilt over cookies, bekijk dan ons cookiebeleid of klik op 'meer informatie'.